“Styr unna”

Lai's Bistro
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Fauske
Kjøkken: Kinesisk, Norsk
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kjedelig mat uten særlig smak. Lunken ris. Maten var ikke verdt prisen. Et personal uten smil eller prat ved bestilling og servering. Trist.

Takk, monwar69

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Menyen er kjedelig og gammeldags uten innslag av spennende retter eller "lokale varianter". Maten er også kjedelig og minner om hermetikkmat.
På den positive siden, var maten rimelig og kom raskt på bordet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Helga_vonS
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Er her ofte, betjenting er hyggelig!
Anbefaler fritert kylling i karri eller ku lu yuk
Ok priser og ok porsjoner

Dato for besøk: november 2019
Takk, fridabakkegard
Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter

Æ elska denne restauranten,må vær den beste på Fauske. De har best mat og service. Har vært der mange ganga

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Emma J
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Dårlig service og ingen smil å få. Ikke lengre vår stamplass når vi er. Ok mat. Skuffende da vi alltid har vært fornøyd tidligere.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, reiseguri1

Reisende som så på Lai's Bistro, så også på

Fauske, Fauske kommune

Fauske, Fauske kommune

Har du vært i Lai's Bistro? Del dine erfaringer!