“Flott restaurant!”

Lai's Bistro
Vurdert som nr. 8 av 12 Restauranter i Fauske
Kjøkken: Kinesisk, Norsk
Anmeldt 4. august 2020

God mat og fin restaurant. Liten perle, vel verd besøket! Vi kommer definitivt tilbake hit:-) Anbefaler dessert “chinese surprise” med frityrstekt ananas og mangosorbet!

Takk, Solveig S

Anmeldt 25. juli 2020

Jeg søvna neste av og starta google etter andre plasser. Surbetjening. Jeg bestilte løkringer og vårruller. Ikke forrett, men hovedrett. Det kom et salatbald, fem løkringer og 1 stk vårrulle. Trodde ikke det var sant.Lite mat og dyrt. Første og siste gang her.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, FreddyAH
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kjedelig mat uten særlig smak. Lunken ris. Maten var ikke verdt prisen. Et personal uten smil eller prat ved bestilling og servering. Trist.

Takk, monwar69
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Menyen er kjedelig og gammeldags uten innslag av spennende retter eller "lokale varianter". Maten er også kjedelig og minner om hermetikkmat.
På den positive siden, var maten rimelig og kom raskt på bordet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Helga_vonS
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Er her ofte, betjenting er hyggelig!
Anbefaler fritert kylling i karri eller ku lu yuk
Ok priser og ok porsjoner

Dato for besøk: november 2019
Takk, fridabakkegard

Reisende som så på Lai's Bistro, så også på

Fauske, Fauske kommune

Fauske, Fauske kommune

Har du vært i Lai's Bistro? Del dine erfaringer!