“Styr unna!”

Lai's Bistro
Vurdert som nr. 9 av 18 Restauranter i Fauske
Kjøkken: Kinesisk, Norsk
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi har spist mye på Kina-restauranter rundt omkring i Norge, og Lai’s Bistro er den dårligste av alle vi har prøvd. Faktisk er det så langt den eneste Kina-restauranten vi har vært på i Norge som er direkte dårlig.

Vi er en familie på to voksne og tre barn. Barna elsker stekt ris, og bestilte dette. De fikk kokt ris med noen kyllingbiter i. De spiste litt, og ville ikke ha mer etter det. Vanligvis rensker de tallerkenen når de får stekt ris på Kina-restaurant.

Minstejenta bestilte vi ris og oppskåret agurk og rå gulrot til. Gulrotbitene hun fikk var ikke rå, de var kokt. Da vi ba om å få det vi hadde bestilt til henne, nemlig rå gulrot, fikk vi som svar at vi kan skjære selv istedenfor. Rå gulrøtter har de ikke. Vi spurte så om hun kunne få litt mer agurk istedenfor da, og da fikk vi som svar at agurken var jo skåret opp. Jeg regnet med at servitøren ikke forstod spørsmålet mitt, så jeg spurte en gang til - og denne gang tydeligere - om minstejenta kunne få litt mer agurk. Da glefset servitøren til meg at den ER jo skåret opp!

Jeg og fruen bestilte hver vår rett med kylling, men med forskjellig saus til henne og meg. Vi fikk samme rett med samme saus.

Jeg tok opp både med servitøren og sjefen (som jeg antar er mannen til servitøren) da jeg betalte at vi var misfornøyd med maten. Da dro han hånden gjennom lufta som en strek og ba meg slutte. Da han kom og rydda av bordet etter oss rista han oppgitt på hodet.

Toalettene var ikke rene.

Styr unna dette stedet. Lai’s Bistro er ikke en restaurant, det er et sted som varmer opp soyasaus og frosne grønnsaker fra Rema.

Vi dro på Shell etterpå og spiste oss mette.

3  Takk, evlenol

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Maten var helt ok, men litt lite smak. Porsjonene kunne vært litt større. Servitøren var grei. Prisen var kanskje i det høyeste laget. Alt i alt en midt på treet spiseplass.

Takk, GoPlaces07866124184
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Helt topp. Rolig å fin atmosfære. Innholdsrik meny, men god mat. Rent og pent. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Trek428030
Anmeldt 4. august 2020

God mat og fin restaurant. Liten perle, vel verd besøket! Vi kommer definitivt tilbake hit:-) Anbefaler dessert “chinese surprise” med frityrstekt ananas og mangosorbet!

Takk, Solveig S
Anmeldt 25. juli 2020

Jeg søvna neste av og starta google etter andre plasser. Surbetjening. Jeg bestilte løkringer og vårruller. Ikke forrett, men hovedrett. Det kom et salatbald, fem løkringer og 1 stk vårrulle. Trodde ikke det var sant.Lite mat og dyrt. Første og siste gang her.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, FreddyAH

Reisende som så på Lai's Bistro, så også på

Fauske, Fauske kommune

Fauske, Fauske kommune

Har du vært i Lai's Bistro? Del dine erfaringer!