“Fantastisk pizza😍”
Anmeldelse av Orion Pizza

Orion Pizza
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Fauske
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: På Orion Pizza finner du Norges beste Pizza og Kebab!
Beskrivelse: På Orion Pizza finner du Norges beste Pizza og Kebab!
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

På gjennomreise stoppet vi her for litt mat. Bestilte 2 store pizza. Helt fantastisk god mat. Ble møtt av en meget hyggelig mann og serveringen gikk raskt. Anbefales!!

Takk, Scenic06691007496

Anmeldt 20. juni 2021

God, kjapp og rimelig mat. Veldig trivelig og god betjening. Ungene veldig fornøyd med pizza. «Beste pizzaen på hele Bodø-turen.

Takk, jok487
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Trivelig folk, rask servering og god pizza! Hadde foretrekt skinke i skiver istede, det blir litt voldsomt med de store terningene. Men ellers kjempegod!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Kitaaw
Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

Kjempebra spisested på Fauske, hyggelig betjening og god mat med høy kvalitet. Anbefales å sjekke ut!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Eskil S
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Orion med familien for 2. gang i forbindelse med kjøretur, forrige gang i fjor. Veldig hyggelig betjening som yter det lille ekstra. Gode porsjoner og god mat som ble raskt servert. Vi spiste pizza, biffsnadder og barnemeny pizza. Anbefales!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, KarianneF_13

Reisende som så på Orion Pizza, så også på

Fauske, Fauske kommune

Fauske, Fauske kommune

Har du vært i Orion Pizza? Del dine erfaringer!