“Anbefales!”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt restauranten av resepsjonisten i Alicante da vi skulle på roadtrip, og angrer ikke på at vi reiste innom her!
Vennlige servitører, mange reserverte bord og nesten bare spanjoler. Super utsikt utover dalen for de som får bord ved vinduet. God mat, og passe store porsjoner for lunsj. Spurte etter dessertkart og da kom de trillende med et kakebord vi kunne velge fra. Kjempe gode kaker! Prisen var heller ikke avskrekkende.

Takk, karianne84

Anmeldt 15. april 2017

Både mat,atmosfære og service er helt topp! En utrolig flott stemning, og sist men ikke mint; for et dessertbord!! Kommer tilbake! P.S; toalettene var ryddige og rene...

Dato for besøk: mars 2017
Takk, ToveFlageB
Anmeldt 13. mars 2017

Her var det virkelig livlig. Vi var der på en søndag og restauranten var fylt opp av spanske storfamilier. Noen feiret bursdag, noen få var par. Stemningen sto i taket :-) Vi fikk det siste bordet. Hadde flaks for det var et vindusbord med utsikt til appelsinlunder, mandeltrær i blomstring, fjellene og havet. Jeg bestilte sjøtunge som smakte nydelig. Min mann hadde en meget mør entrcote. Til dessert, jordbæris og sjololade. Godt. Det var et hyggelig, livlig sted å være. her stresser man ikke. Det tar ltt tid med serveringen, men lunch skal være avslappende. Er vel bare turister som blir stresset hvis det ikke går raskt nok. Men slik er ikke en spansk søndagslunch! Mye å lære av den spanske livsstilen. Vi var fornøyd med mat og service og kommer gjerne igjen. Kun et minus ang. toalettene. Det var rent og pent da vi kom, men skrekk og gru da vi dro. Det er to dametoaletter. Den ene var full av brukt dopapir som lå utover hele gulvet og på den andre fløt det urin på sete og gulv. Uansett hvor mange mennesker det er i restauranten så MÅ personalet ta seg tid til å holde WC i orden. Det ble et dårlig siste inntrykk.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Elin E
Anmeldt 13. februar 2017

Vi var fire venner som besøkte denne hyggelige restauranten sist helg. Vi har vært der flere ganger før og har alltid vært fornøyd, både med mat, drikke og service. Restauranten er populær og godt besøkt, den er pent innredet og utstyrt. Renholdet er også veldig bra. Vi valgte både kjøtt og fisk fra 'dagens 3-retters meny' og alt ble servert etter kort ventetid, hvilket er godt gjort når restauranten hadde kontinuerlig fullt hus. Dessverre var maten langt under vanlig standard, grå, kjedelig, smakløs og halvvarm. Kanskje kjøkkenet hadde for mye å gjøre denne gangen og måtte ta snarveier?

Dato for besøk: september 2016
4  Takk, stimo2017
Anmeldt 18. oktober 2015 via mobile enheter

Vi var 8 personer til lunch for noen dager siden. Alle tok "dagens" til 17 euro og var fornøyd med mat og ikke minst den hyggelig betjeningen. Hver gang vi er på Guadalest besøker vi denne restauranten, det har blitt minst 20 ganger de siste årene.

Dato for besøk: oktober 2015
3  Takk, williamhH3746XP

Reisende som så på Xorta, så også på

Benimantell, Costa Blanca
Benimantell, Costa Blanca

Guadalest, Costa Blanca
Guadalest, Costa Blanca

Har du vært i Xorta? Del dine erfaringer!