Privat Castell de Guadalest og Algar Springs Tour fra Benidorm

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve El Castell de Guadalest på
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Veldig lett og finne frem til og bra parkering. Sjarmerende landsby oppe i fjellet med trange gater og bra utvalg av spisesteder og suvenirbutikker. Anbefales virkelig et besøk. Vi hadde med barnevogn og det gikk veldig greit, noen partier måtte vi bære vogna, men det var ikke mye.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, 609larsb
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Absolutt vært et besøk.
Mye interresant historie.
Veldig varmt område men går fint da mye er inne, ta dere en matbit på toppen før dere går inn i slottet.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Cm3591
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Veldig koselig og spesiell liten fjell landsby. Vært her flere ganger og like flott hver gang. Nydelig utsikt og mye fint som er laget lokalt kan også kjøpes her.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Anis70
Anmeldt 29. januar 2018

Det må være noe av det flotteste jeg har sett. For folk som liker å se små koselige gater, hus og butikker, er dette et must. Vi var så heldige at vi var sammen med et par som visste om denne perlen. Det var bare å spasere rundt og la det ene inntrykket etter det andre synke inn. Her var det idylliske smågater, restauranter og flotte butikker. Spaserturen helt opp til toppen av borgen anbefales. Det koster noen kroner å komme inn, men det er verd hver krone.
Vi var her vinterstid, og det er mulig det er den beste tiden å dra hit, for det kan nok bli ganske folksomt midt i sesongen, men stedet bør oppleves uansett.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, Roger C
Anmeldt 21. desember 2017 via mobile enheter

Lite sted som er helt ok og dra til. Greit å dra til vinterstid da det ikke er så mye folk der da. Mye folk om sommeren.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, pettero2017