Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

I de 14 dagene vi bodde her opplevde vi den beste servicen. Vennlige, varme og svært hjelpsomme personale. (Et hjul på barnevognen vår ble ødelagt - og vi trengte virkelig vognen resten av ferien. Lederen hjalp oss flere ganger med dette og gav seg ikke før han fikk fikset det helt!) De ordnet ting vi spurte om nesten før vi var ferdig med å stille spørsmålet. Vi følte oss veldig velkomne. Maten (frokost, lunsj og middag) var noe av det bedre vi spiste under oppholdet. Anbefaler dette stedet høyt!

2  Takk, Wenche B
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Ariadne_hotel, Διευθυντής på Ariadne Hotel Platanes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Dear Wenche,

Thank you for the kind words! We’re so happy your visit at Ariadne Hotel went so smoothly. We’d love to continue providing great service to awesome guests like you.

Thanks again!

Warm Regards

Dimitris Stathakis
Ariadne Hotel

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

To store og to små ferierte her i en uke. Servicen var utmerket, og selv om rommene var noe enkle så var renholdet svært bra overalt. Bassengområdet er tiltalende, og hotellet passer igrunn alle. Det er nært mange butikker og strand, skjønt stranden er ikke Kretas beste. Det kan ikke hotellet noe for. Maten var helt OK, og enkelte dager meget god. Alt i alt kan hotellet trygt anbefales som et meget sikkert valg.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, stigts
Anmeldt 8. august 2018

enkle,rene rom.frokost helt enkelt det og,men bra nok.betjening veldig hyggelige.hotellet ligger midt i bebyggelse med mange restauranter og butikker rundt,langs en ganske så trafikert vei,kort vei til stranden,helt ypperlig for oss.men ville nok ikke tatt med veldig små barn,siden det ikke var lekeplass eller sklier,og pga.beliggenhet ved vei.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, lindajo72
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyde. Fint basseng og gode solstoler, veldig hyggelige ansatte, deilig mat på flere av restaurantene i nærheten, ligger en ca 15 min busstur unna Rethymnon sentrum. Rommet levde også opp til forventningene, så ut som på bildene på hotellets hjemmeside. Frokosten er enkel, men grei. Kommer gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, MariaAune
Anmeldt 22. juni 2017 via mobile enheter

Fint og koselig hotell. Litt gammeldags interiør på rommene, men de har kjøleskap og balkong. Dopapir må kastes i bøtte, men dette er vanlig i Hellas. Rommene ble vasket hver dag bortsett fra søndag. God frokost med både brødmat og varm mat. Stort og fint bassengområde som er skjermet fra bilveien så det er rolig og stille. Flere restauranter i nærheten av hotellet, ca. 5 min å gå til stranda. Kan anbefale dette hotellet:-)

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, mariva26