“Middag”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Vi spiste nydelig stifado. Det var helt fullt, men vi var heldige og fikk bord. Dette stedet kan anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, ingebeth

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Vi ventet over 1 time på maten, da de hadde glemt oss..
Alle kan gjøre feil... men ikke alle retter det opp på samme måte som Taverna Yiannis. Terningkast 6 for det.
Maten smakte godt, så det rettet åsså mye på opplevelsen. Hyggelige servitørerer.

PS. Har ventet litt med å skrive kommentaren, da lavtblodsukkeret ville slått ut urettferdig negativt for Taverna Yiannis.

Vi kommer gjerne igjen.
Mange takk Tarverna Yiannis for maten.

Dato for besøk: september 2019
Takk, pwloso
Anmeldt 30. august 2019

All îs very good at Yiannis.Very good food and service. I recomand for a greek cuisine and for atmosfere.

Takk, Tomavictor
Anmeldt 15. august 2019

God service, god lokal mat og greie priser. Her er du heldig hvis du får plass. Dette er den beste restauranten i området.

Takk, Skaar180
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, god service og fine priser. Full restaurant alle kvelder, et godt tegn som vi kan bekrefte.

Takk, Oddny B

Reisende som så på Taverna Yiannis, så også på

Platanias, Rethymnon

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Taverna Yiannis? Del dine erfaringer!