“Siste stede før sola forsvinner for dagen! ”
Anmeldelse av Pir1

Pir1
Vurdert som nr. 7 av 23 Restauranter i Risør
Beskrivelse: Dette er uterestauranten ssom får tilreisende til å sperre opp øynene og lure på om de virkelig er i Norge! Det er nemlig noe med Pir1 som får deg til å føle at du er på langt sydligere breddegrader. Kanskje er det utsikten, oliventrærne eller den iskalde San Miguelen. Uansett så tør vi påstå at Pir1 er en av Norges Vakreste uterestauranter og den begynner å bli kjent langt ut over Risørs grenser I 2015 ble Pir1 totalrenovert og påbygd med 60m2. Arbeidet ble gjort av lokale bedrifter og inkluderte bland annet bygging av en helt ny flytekonstruksjon i stål. Pir1 har åpent fra påske til begynnelsen av september. Til sammen 55 000 W med varme sørger for at det er behagelig å sitte på Pir1 selv på kjølige dager.
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fikk en god plass helt på tuppen slik at vi fikk med oss det vi kunne av sola! Bestilte pizza, som kom fra restaurant Kast Loss. Pizzaen var god på smak og hadde en sprø bunn. Drinkene her var å veldig gode.

Takk, Reisejente85_

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk flytebrygge med bar. Har du ringt å booket bord for å spise, skal du på "Kast Loss" og ikke Pir 1 flytebrygge. Ellers toppers, godt besøkt og en nydelig plass. Bare å ta et besøk her. For en utsikt over Risør

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, colinfossengen
Anmeldt 4. august 2019

Dette er plassen dersom en ønsker en tur på byen en sommerkveld. Flott atmosfære, god drikke, flinke og hyggelige ansatte. Akkurat høy nok musikk og sittegrupper med god plass til små og store vennegjenger

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, Thumper1974
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Dette er jo som navnet tilsier, er servering på vannet. Denne lekteren er av de mest forseggjorte jeg har sett. Smakfullt innredet med stor bar i midten.
Det går jo ikke an å besøke Risør uten å besøke denne perlen.
De har også en sinnrik anordning med varme under bordene, som gjør det mulig å sitte langt utover kvelden uten å fryse.
Ryddig plass med dyktige bartendere.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Roger C
Anmeldt 11. desember 2018

Byens flotteste beliggenhet, god service og hyggelig meny. Rolig om dagen, summende uteliv om natten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Gry P

Reisende som så på Pir1, så også på

Har du vært i Pir1? Del dine erfaringer!