“Super mat og fantastisk hyggelig personale”
Anmeldelse av Pir1

Pir1
Vurdert som nr. 7 av 23 Restauranter i Risør
Beskrivelse: Dette er uterestauranten ssom får tilreisende til å sperre opp øynene og lure på om de virkelig er i Norge! Det er nemlig noe med Pir1 som får deg til å føle at du er på langt sydligere breddegrader. Kanskje er det utsikten, oliventrærne eller den iskalde San Miguelen. Uansett så tør vi påstå at Pir1 er en av Norges Vakreste uterestauranter og den begynner å bli kjent langt ut over Risørs grenser I 2015 ble Pir1 totalrenovert og påbygd med 60m2. Arbeidet ble gjort av lokale bedrifter og inkluderte bland annet bygging av en helt ny flytekonstruksjon i stål. Pir1 har åpent fra påske til begynnelsen av september. Til sammen 55 000 W med varme sørger for at det er behagelig å sitte på Pir1 selv på kjølige dager.
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Spiste en lunsj-pizza og tok en øl en dag i august.
Må berømme et veldig hyggelig og effektivt personale som virkelig kan jobben sin. I det øyeblikket noen dro var bordene ryddet og klare for nye gjester. Hunden fikk vann å drikke, og maten kom raskt. Pizzaen var også av det bedre, selv om bunnen kunne være litt mer italiensk

Dato for besøk: august 2020
Takk, X1331FPmarkusm

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin plass med topp service. Vi fikk plass i solen ytterst på piren. Vi kommer tilbake ved en senere anledning.

Takk, vigdisb622019
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fikk en god plass helt på tuppen slik at vi fikk med oss det vi kunne av sola! Bestilte pizza, som kom fra restaurant Kast Loss. Pizzaen var god på smak og hadde en sprø bunn. Drinkene her var å veldig gode.

Takk, Reisejente85_
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk flytebrygge med bar. Har du ringt å booket bord for å spise, skal du på "Kast Loss" og ikke Pir 1 flytebrygge. Ellers toppers, godt besøkt og en nydelig plass. Bare å ta et besøk her. For en utsikt over Risør

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, colinfossengen
Anmeldt 4. august 2019

Dette er plassen dersom en ønsker en tur på byen en sommerkveld. Flott atmosfære, god drikke, flinke og hyggelige ansatte. Akkurat høy nok musikk og sittegrupper med god plass til små og store vennegjenger

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, Thumper1974

Reisende som så på Pir1, så også på

Har du vært i Pir1? Del dine erfaringer!