“Utrolig god lange, hyggelig”
Anmeldelse av Buene-S22 - STENGT

Buene-S22
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Utrolig god lange, hyggelig og kunnskapsrik betjening. Trivelig bakgård.
Anbefales varmt. Siste dag i 2020 er 15. August, så benytt anledningen i år.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Gunn1964

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Desverre en dårlig opplevelse. Underbemannet ble det sagt av driveren. Her ble vi helt glemt, ikke noe drikke før maten kom. Hadde bestilt vann, farris og 1 flaske rødvin. Kan selvfølgelig skje, fikk avslag på prisen. Kunne bli møtt med litt mer ydmykhet. Lykke til og håper dere får det til. Hyggelig lokale og alle muligheter for å få det til.

1  Takk, annel939
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi booka bord i siste liten. Fikk bord og god service. Nesten utrolig at det er ledig bord på en plass med så god (ikke dyr) mat Jeg prøvde søtpotet og kikertsupeppen (vegansk) den var spicy og god Arendalspils og session ipa var også på menyen sjokolademoussekaken var skikkelig. Det gamle trehuset har også et museum og utrolig kule lafta trevegger.

Takk, kinegoagility
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste burger, søtpotet-og kikertsuppe og fiskesuppe og alle var fornøyd. Solide burgere. Hadde liten suppestr og det var nok for mor, men litt lite for ungdommen. Bra med brød ved siden av. Vanlig service. Anbefales.

1  Takk, beatejeanettem
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Svært god mat. Bordet vårt forsøkte seg både på blåskjell, fiskesuppe, indrefilet, burger samt nachos til barna. All mat var svært bra. Restauranten slet med strømbrudd og strømmen gikk tre ganger mens vi satt der, servitør tok drikkebestilling 3-4 ganger da dem rotet til lappene, før drikke kom - og da med feil. Vannmugger ble servert først lenge etter bestilling. Det ble ikke tatt ny drikkebestilling underveis. Ved betaling virket ikke iZettle og det måtte betales via Vipps til restaurant driver/servitør. Hadde det ikke vært for svært god mat ville besøket fått terningkast 1, men grunnet meget godt kjøkken og kokk som fulgte opp så gis det likevel en sterk firer da maten er viktigst for oss. Servicenivå når dessverre ikke opp til topps her. :-)

1  Takk, 768j_rgenl

Reisende som så på Buene-S22, så også på