Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Risør hotel er et overnattingssted med en egen sjarm, beliggende et steinkast fra sjøen.
Rommene er alle forskjellige men med grei standard.
Frokosten hadde bra utvalg. Restauranten med fin plass for uteservering.
Parkering både ved hotellet men også 100-200 meter unna på egen avgiftsfri parkeringsplass.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, EPKTONSBERG
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde booket på dette hotellet samme dag som vi ankom. Følgelig fikk vi ikke det beste rommet. Rommet hadde ikke airconditionen og ettermiddags solen sto rett på.
Ellers var sengen god og rommet rent og pent.
Betjeningen var hyggelig og frokosten smakte godt.
Terrassen og restauranten var veldig koselig.
Hotellets beliggenhet i sentrum med kort veg til bademuligheter, var topp!
Dette er et sted som anbefales og vi kommer igjen!

Takk, livgrete_yanm
Anmeldt 24. juli 2018

Flott beliggende hotell helt nede ved sjøen. Koselig frokostsal og flott område ute for å kose seg med en drink eller en kopp kaffe. Kort vei til flere spisesteder.
Hotellet mangler heis. Risør er et nydelig sted som absolutt er verdt et besøk.

Romtips: Rom mot sjøen anbefales
Takk, 103terje
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Torsdag-søndag besøk i en av de vakreste sølandsbyene vi har. Ikke vanskelig å anbefale hotellet, selv om ikke alt var perfekt. Mat og drikke skårer bra, men service og servering burde vært bedre.
God fiskesuppe, nesten ødelagt av for mye salt, to dager på rad. Smaker de ikke på det som lages?
Servitører som ikke følger med når gjestene trenger oppfølging. En servitørs viktigste oppgave er å følge med på gjestene Her er det et stort forbedringspotensiale.
Frokosten holder bra standard.
Rommene holder grei standard og renholdet er bra, men det er ikke alseptabelt at stuepiken glemmer å låse døren etter seg. Det er heller ikke innafor at resepsjonen helst ikke vil ta vare på romnøkkelen.

Takk, mortenr743
Anmeldt 24. mai 2018

Dobbeltrom, men kun en dyne lagt på sengen.Skitten kaffekopp sammen med en ren kopp ved siden av vannkoker. Håndklevarmer på badet koblet til lysbryter på bad.Resulterte i en glo varm håndklevarmer etter at lyset var på i 10 min. etter dusjing. Brannskader ville oppstått om vi hadde tatt på denne. Liten notis limt opp på veggen ved vasken. Uakseptabelt. Dette i en by der trehusbevaring skal være en attraksjon. Ellers var det ingen overraskelse at frokosten var en skuffelse, Sendte mail på forhånd da det er nødvendig med gluten- og laktosefri mat. Den ble aldri besvart. Fikk en glutenfri brødskive. Ingen tilbud om laktosefritt ved forespørsel. Her kommer vi ikke igjen. Forøvrig var det null service da vi ville spise middag på kvelden på en restaurant i nærområdet(Kast Loss)

Romtips: 106 utsikt til uteservering på hotellet - etter 23.6.
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, harfr0