Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreams
Travelocity
Anmeldt 13. juli 2021

Hyggelig hotell og god lokasjon. Rommene har blitt pusset opp og er fine. Jeg hadde rom mot baksiden, og det var relativt mye støy fra mennesker i gaten. Vennlige ansatte. Frokosten var noe enkel, men dette hadde trolig sammenheng med COVID. Jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 265camillaf
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Hei 265camillaf. Takk så mye for din gode omtale. Det er hyggelig å lese at du opplevde våre ansatte som vennlige og rommene som fine. Det er riktig at smittevernet er grunnen til noe enklere frokost. Vi gleder oss veldig til vi kan tilby våre gjester vårt fullstendig frokosttilbud. Velkommen tilbake til Risør Hotel!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Her er det noe som ikke stemmer…dessverre
Slitt hotell, veldig dyre rom (vi har hele sørlandskysten å sammenligne med…), så ble dette en STOR skuffelse.
Små rom, ikke air-condition, masse bråk for et naturlig åpent vindu…..150,- døgnet for å parkert bilen…
Vennligst styr unna!
Kommer aldri tilbake.
Uff!

Romtips: Se kommentaren
Takk, krekling

Hei krekling. Takk for din omtale. Det er naturligvis skuffende å lese at du hadde denne opplevelsen. Vi skal ta en vurdering av både mulighet for air condition og prisnivået på det aktuelle rommet. Vi håper at vi får mulighet til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juli 2021

Smart å be om minst 200 tegn, så færrest mulig gidder å skrive noe.
Skjerp folkene i restauranten, alle minus en ung gutt - han var bra.
Opp med blikket se bordene, tenk kvalitet i alle ledd. En varm prosecco f eks levert av han med skjorte og som skulle være eksperten er flaut. Mat midt på treet.

Takk, JonP11223344556677
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Hei JonP11223344556677. Takk for din tilbakemelding på både servering og oppsett på anmeldelser. Vi er enig i at det er unødvendig med minimum 200 tegn – det skal vi forsøke å få endret. Samtidig har du rett i at Prosecco skal serveres med riktig temperatur, og om den var for varm så ville du fått et nytt glass på forespørsel fra en av servitørene. Til tross for dette så håper vi at du hadde et fint opphold hos oss.

Anmeldt 6. juli 2021

Koselig hotell med flott beliggenhet, enkle rene rom og veldig hyggelig betjening. Makrellburger smakte fantasisk godt, men ikke bestill entrecote av kalv. Hadde vært fint med litt vedlikehold på terrassen(utskifting av markiser, stol puter og stell av planter og blomser) som lå fantastisk til. Vi koste oss kommer gjerne tilbake

Takk, Sølvi H
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei Sølvi. Takk så mye for din omtale og besøk hos oss i sommer. Det er hyggelig å høre at både betjeningen og maten falt i smak. Vi er enig i at det er på tide å bytte ut markiser og puter på terrassen. Stell av planter og blomster gjør vi løpende. Velkommen tilbake til Risør Hotel!

Anmeldt 2. juli 2021

Vi hadde et kjempe fint opphold på Risør hotell. Hotellet ligger i vakre omgivelser hvor du kan nyte flott sjøutsikt. Personalet var veldig hyggelige og oppmerksomme. Rommet var godt rengjort og innredet med rolige og innbydende farger. Det var også gode senger. Rom med sjøutsikt kan anbefales på det varmeste. Hotellet ligger også veldig sentralt i Risør sentrum og det er gåavstand til byen og de velkjente bryggene. Det var tydelig informasjon ang coronarestriksjoner og satt opp håndsprit både ved inngangen og flere steder på hotellet. Hotellsjefen var godt synlig på hotellet og med et hyggelig smil var han oppmerksom på at alle hadde det bra. Takker for et hyggelig opphold og kan varmt anbefale Risør hotell.

1  Takk, idaselinan
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Hei idaselinan! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss at dere opplevde våre ansatte som vennlige og oppmerksomme. I tillegg er det godt å høre at både renhold og utsikten fra rommet falt i smak. Velkommen tilbake til Risør Hotel!