Expedia.comUSD 204
FindHotelUSD 204
Orbitz.comUSD 204
Anmeldt 25. juli 2021

Rommet og selve hotellet var greit nok det, fin sjarm og historie på hotellet.
Uteservering på terrassen derimot var skuffende, fikk først drikke 45 min etter bestilling, og maten (fries n' aioli) skulle ikke ta så lang tid ble det sagt. Nærmere 1 time etter kom beskjeden om at de var tomme for fries.
Vi gjorde det da enkelt og gikk for å se etter et annet spisested i Risør, men det var alt annet enn enkelt en fredagskveld.
Takk for oppholdet - godt mulig det blir en natt til ved en annen anledning, men blir neppe et besøk til ved uteserveringen.

Takk, tommykJ4873XA
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei tommykJ4873XA. Takk for din anmeldelse. Det er hyggelig at du setter pris på hotellet sin historie og sjarm. Vi beklager at dere opplevde lenger ventetid og til slutt valgte å spise et annet sted. Til tross for dette så er det oppløftende å lese at dere gjerne kommer tilbake som overnattingsgjester ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021

Sjarmerende hotell, sentralt og fantastisk utsikt. Elendig service på terassen. Ansatte tar «afterwork» og etter stengetid kl 21 (!) Virket som de ble irriterte for å ha gjester. Ingen som henter søppel og skitne håndduker på rommene. Rene håndduker henter gjestene selv. Elendig sovesofa for 3’dje person. Kommer desverre ikke igjen. Pris står ikke i stil til det som leveres.

Takk, helenean2021
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei helenean2021. Takk for din tilbakemelding på oppholdet. Først av alt så er det hyggelig at du setter pris på vår beliggenhet og gode utsikt. Samtidig beklager vi for at din opplevelse på terrassen var alt annet enn perfekt. Siste bordsetting er normalt kl. 21:00 for å ta hensyn til overnattingsgjester som bor tett på uteserveringen. Man kan naturligvis bli sittende til man har spist ferdig. For å unngå at personalet går inn på rommet til boende gjester, så kan nye håndklær hentes i korridoren eller i resepsjonen. Dette er kun en midlertidig løsning og en del av smitteverntiltaket. Vi håper vi får mulighet til å rette opp i inntrykket og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. juli 2021

Fint hotell, flott beliggenhet.
Trenger en ett løft i restauranten, det gjør også servicen der. Servitørene har for mange oppgaver, spesielt under covid frokost. Alt tar for lang tid. Men vi kommer tilbake☀️

Takk, th0mascar0lin
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei th0mascar0lin. Takk så mye for din anmeldelse. Det gleder oss at du setter pris på vår gode beliggenhet. Hotellet har hatt ekstra mange gjester den siste uken og det er grunnen til noe lenger ventetid. Dette skal vi løse ved å øke bemanningen og legge til rette for at servitørene kan fokusere på å ta vare på gjestene. Vi ser frem til å se dere igjen!

Anmeldt 23. juli 2021

Vi hadde et fint opphold på hotellet. De har gode rutiner på smittevern og alt fungerte. Godt med nystekte rundstykker, egg og bacon til frokost. Litt varmt, men en kan ikke klage på godt vær! Mobilsignalet et litt svakt i Risør, så fikk bra nytte av internett.

1  Takk, MaritLNass
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei Wander713678. Tusen takk for en topp anmeldelse. Det er veldig hyggelig å lese at dere hadde et fint opphold hos oss. Nå gleder vi oss bare til vi forhåpentligvis sees igjen. Vi ønsker dere velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 23. juli 2021

Mye støy på natten fra «stripa». Senga er god. Vask av rom medium, fant brukte ørepropper på gulvet. Tepper på gulv, har du allergier kan dette være utfordrende. Lite handikap vennlig hotell. Dårlig informasjon om frokost muligheter. Restauranten har kun et vegetar tilbud. Dyrt opphold for medium minus opplevelse.

Takk, katharinak246

Hei katharinak246. Takk så mye for din anmeldelse. Først av alt så er det hyggelig å lese at sengen var god. Vi får mange gode tilbakemeldinger på sengene. Riktig nok så finnes det gulvteppe på utvalgte rom, men vi har også flere allergivennlige rom helt uten teppe. Vi beklager at informasjon om frokost ikke nådde frem til deg. Resepsjonen skal alltid opplyse om frokost ved innsjekk. Til tross for dette så håper vi at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Risør Hotel.