Booking.comUSD 204
FindHotelUSD 204
eDreamsUSD 204
Anmeldt 28. juli 2021

Helt ålreit hotell. Varmt på rommet, ingen andre kjølemuligheter enn vinduet og ei bråkete vifte. Ellers var det da rent og fint. Savna et lite kjøleskap.
God seng og god størrelse på rom og bad. Kort avstand til spisesteder og shopping.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, juneskuggerud
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei juneskuggerud. Takk for din anmeldelse og besøk hos oss. I år har Risør hatt et strålende vær med varme sommerdager, og vi har forståelse for at økt temperatur øker behovet for flere kjølemuligheter. Vi skal erstatte viften på det aktuelle rommet og se på muligheten for å få på plass et lite kjøleskap. Takk for at du gjør oss oppmerksom på dette. Velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 26. juli 2021

Hatt en fin dag og endte på hotellet med sen lunsj, med god mat og fine ansatte. Servitørene var høflige og var både pratsomme. Fikk god mat og rask servering. Maten tok litt, men gikk fint pga gode drinker og god service:)

1  Takk, 397matsh
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei 397matsh. Takk så mye for en topp anmeldelse. Det er hyggelig å lese at du hadde et godt måltid på vår terrasse. Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 26. juli 2021

Har sittet her i 2 timer. Servitørene er hyggelige og høflige. Kommer bort flere ganger og prater både høflig og er glade selv utover kvelden etter lang dag. God service og gir gode tips om opplevelser i resten av byen:)

1  Takk, Fredrikkevhh

Hei Fredrikkevhh. Tusen takk for en topp anmeldelse. Vi er glade for at du hadde en god opplevelse på terrassen og opplevde personalet som hyggelige utover kvelden. Velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 25. juli 2021

Rommet og selve hotellet var greit nok det, fin sjarm og historie på hotellet.
Uteservering på terrassen derimot var skuffende, fikk først drikke 45 min etter bestilling, og maten (fries n' aioli) skulle ikke ta så lang tid ble det sagt. Nærmere 1 time etter kom beskjeden om at de var tomme for fries.
Vi gjorde det da enkelt og gikk for å se etter et annet spisested i Risør, men det var alt annet enn enkelt en fredagskveld.
Takk for oppholdet - godt mulig det blir en natt til ved en annen anledning, men blir neppe et besøk til ved uteserveringen.

Takk, tommykJ4873XA

Hei tommykJ4873XA. Takk for din anmeldelse. Det er hyggelig at du setter pris på hotellet sin historie og sjarm. Vi beklager at dere opplevde lenger ventetid og til slutt valgte å spise et annet sted. Til tross for dette så er det oppløftende å lese at dere gjerne kommer tilbake som overnattingsgjester ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021

Sjarmerende hotell, sentralt og fantastisk utsikt. Elendig service på terassen. Ansatte tar «afterwork» og etter stengetid kl 21 (!) Virket som de ble irriterte for å ha gjester. Ingen som henter søppel og skitne håndduker på rommene. Rene håndduker henter gjestene selv. Elendig sovesofa for 3’dje person. Kommer desverre ikke igjen. Pris står ikke i stil til det som leveres.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, helenean2021
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei helenean2021. Takk for din tilbakemelding på oppholdet. Først av alt så er det hyggelig at du setter pris på vår beliggenhet og gode utsikt. Samtidig beklager vi for at din opplevelse på terrassen var alt annet enn perfekt. Siste bordsetting er normalt kl. 21:00 for å ta hensyn til overnattingsgjester som bor tett på uteserveringen. Man kan naturligvis bli sittende til man har spist ferdig. For å unngå at personalet går inn på rommet til boende gjester, så kan nye håndklær hentes i korridoren eller i resepsjonen. Dette er kun en midlertidig løsning og en del av smitteverntiltaket. Vi håper vi får mulighet til å rette opp i inntrykket og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.