Expedia.comUSD 205
FindHotel
eDreamsUSD 205
2025 av 117 anmeldelser
Anmeldt 7. august 2021

Bestilte dobbeltrom med havutsikt. Fikk ett kjempeflott rom. Kjapp og enkel innsjekk og utsjekk. Bra frokost med bordservering. Hotellet ligger meget sentralt helt nede ved sjøkanten. Har også fin uterestaurant.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, 352bj_rnk
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hei 352bj_rnk. Tusen takk for en topp anmeldelse. Det er utrolig hyggelig å lese at du hadde en god opplevelse hos oss. Vi setter pris på din gode tilbakemelding og håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste sommer.

Anmeldt 5. august 2021

Helt greit hotell med fin beliggenhet.
Blid og serviceinnstilt personale.
Litt slitt hotell, men veldig god seng.
Grei frokost, servert på tallerken ved bordet pga. coronasituasjon.
Fin utsikt fra terassen, men også her kunne det vært en oppgradering og litt finere pynt ute.

Takk, ingvildbakken2021

Hei ingvildbakken2021. Takk for din anmeldelse og besøk hos oss i sommer. Vi setter pris på din tilbakemelding om vår fine beliggenhet og serviceinnstilte ansatte. Til neste sommer ønsker vi ferdigstilt flere oppgraderinger på terrassen. Dette gleder vi oss til. Velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 4. august 2021

Koste oss i Risør, besøkte alle fasiliteter vi kunne. Spiste deilig lunsj og middag i byen. Hotellet var fint, veldig hyggelige verter. Fikk en veldig god frokost. Vi har bare godt å si om byen og hotellet.

1  Takk, oemuri

Hei oemuri. Takk så mye for en topp anmeldelse. Vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold hos oss. Velkommen tilbake neste sommer!

Anmeldt 1. august 2021

Dette er et hotell vi har brukt i mange år. Det er alltid hyggelig å komme tilbake. Rent og oppgraderte rom. Beliggenheten er fantastisk i Risør by og nær til det som er verdt å oppleve i Risør.
Vi kommer garantert til å vende tilbake - gjerne igjen med hele familien. Vi var 11 personer.

1  Takk, JonST57
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei JonST57. Tusen takk for en topp anmeldelse. Det er veldig hyggelig å lese at dere har besøkt oss i mange år. Vi håper det blir mange flere gjensyn i tiden som kommer, og vi ser virkelig frem til å ønske dere velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 28. juli 2021

Helt ålreit hotell. Varmt på rommet, ingen andre kjølemuligheter enn vinduet og ei bråkete vifte. Ellers var det da rent og fint. Savna et lite kjøleskap.
God seng og god størrelse på rom og bad. Kort avstand til spisesteder og shopping.

Takk, juneskuggerud
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei juneskuggerud. Takk for din anmeldelse og besøk hos oss. I år har Risør hatt et strålende vær med varme sommerdager, og vi har forståelse for at økt temperatur øker behovet for flere kjølemuligheter. Vi skal erstatte viften på det aktuelle rommet og se på muligheten for å få på plass et lite kjøleskap. Takk for at du gjør oss oppmerksom på dette. Velkommen tilbake til Risør Hotel.