eDreamsUSD 229
Agoda.comUSD 229
TripadvisorUSD 229
Anmeldt 7. august 2021

Veldig fornøyd med rommene, kunne med fordel tilby room service og minibar. Service på Terassen kunne trenge oppgradert mat og service, det var adskillig bedre før. Burde anbefale parkeringstilbud når man bestiller rom, ellers komplissert om man kommer med bil.

Takk, erikvennemoe
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hei erikvennemoe. Takk for din anmeldelse og tilbakemelding. Vi har planer om å gjøre noen endringer på terrassen til neste år som vil øke kvaliteten på både mat, service og møblering. Forhåpentligvis blir neste sommer uten restriksjoner og smittevern; da kan både minibar og room service bli aktuelt. Velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 7. august 2021

To hyggelige dager iRisør med sol, sjø, trebåter og god sjømat. Det er alltid hyggelig å komme til steder som tar vare på historien og tradisjonene sine. Vi hadde et flott opphold på Risør Hotell, flott solterrasse, god mat og hyggelig betjening.

1  Takk, olav401

Hei olav401. Takk så mye for en topp anmeldelse. Vi er glade for at du setter pris på vårt tradisjonsrike hotell. Det er også hyggelig at du opplevde god mat og betjening på terrassen. Velkommen tilbake neste sommer!

Anmeldt 7. august 2021

Bestilte dobbeltrom med havutsikt. Fikk ett kjempeflott rom. Kjapp og enkel innsjekk og utsjekk. Bra frokost med bordservering. Hotellet ligger meget sentralt helt nede ved sjøkanten. Har også fin uterestaurant.

1  Takk, 352bj_rnk

Hei 352bj_rnk. Tusen takk for en topp anmeldelse. Det er utrolig hyggelig å lese at du hadde en god opplevelse hos oss. Vi setter pris på din gode tilbakemelding og håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste sommer.

Anmeldt 5. august 2021

Helt greit hotell med fin beliggenhet.
Blid og serviceinnstilt personale.
Litt slitt hotell, men veldig god seng.
Grei frokost, servert på tallerken ved bordet pga. coronasituasjon.
Fin utsikt fra terassen, men også her kunne det vært en oppgradering og litt finere pynt ute.

Takk, ingvildbakken2021

Hei ingvildbakken2021. Takk for din anmeldelse og besøk hos oss i sommer. Vi setter pris på din tilbakemelding om vår fine beliggenhet og serviceinnstilte ansatte. Til neste sommer ønsker vi ferdigstilt flere oppgraderinger på terrassen. Dette gleder vi oss til. Velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 4. august 2021

Koste oss i Risør, besøkte alle fasiliteter vi kunne. Spiste deilig lunsj og middag i byen. Hotellet var fint, veldig hyggelige verter. Fikk en veldig god frokost. Vi har bare godt å si om byen og hotellet.

1  Takk, oemuri

Hei oemuri. Takk så mye for en topp anmeldelse. Vi er glade for at du hadde et hyggelig opphold hos oss. Velkommen tilbake neste sommer!