Expedia.comUSD 205
eDreamsUSD 206
Orbitz.comUSD 205
Anmeldt 24. august 2021

Fint hotellrom og enkel og grei frokost. Resepsjonen var stort sett ubetjent, men det fungerte OK. Hyggelig betjening. Parkeringen var gratis rett utafor hotellet. Et lite uhell med at brannalarmen blei utløst førte til at man sto opp litt før.

Takk, bakkehoe
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2021

Hei bakkehoe. Takk så mye for din tilbakemelding. Vi beklager at brannalarmen ble utløst under ditt opphold hos oss. Til tross for dette så håper vi at dere hadde et hyggelig besøk, og at det blir et snarlig gjensyn. Velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 16. august 2021

Fint rom med utsikt over sjøen, stille og rolig med gangavstand til flere restauranter. Vi fikk servert en god frokost med det du forventer på et hotell, det var gratis parkering for mc rett nedenfor hotellet

Takk, bjorn672

Hei bjorn672. Tusen takk for din anmeldelse. Det er veldig hyggelig å lese at du hadde et fint opphold hos oss. Vi håper at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 15. august 2021

Var fin leilighet men mye støy utenfra.kjøleskap støvet. Dusj lakk støy fra arbeidere ute tidlig på morgenen. Resepsjon hadde ikke forståelse for dette kunne fått nytt rom men måtte da betale for dette i tillegg. Til det jeg hadde betalt.frister ikke til jentagelse.

Takk, ronnsoe
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei ronnsoe. Takk for din tilbakemelding. Det er gjennom tilbakemeldinger at vi kan forbedre oss. Det høres ut som at lekkasjen skyldes et dusjhode som må byttes ut. Dette skal vi ordne, og naturligvis sørge for en grundig puss av kjøleskapet. Leiligheten ligger midt i Risør sentrum, og vi ser at det kom en tilbakemelding fra dere om sjenerende veiarbeid. Vi har forståelse for at dette legger demper på hyggen, og vi skal forsøke å få en bedre oversikt over tidspunkter det er planlagt tilsvarende arbeid i området. Heldigvis er det sjeldent det forekommer. Til tross for dette så håper vi likevel at vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 9. august 2021

Hotellet mangler heis og det er bare ett gelender i trappene. Det er derfor ikke tilrettelagt for funksjonshemmende. Rommet var helt OK. Fin parkering med kort vei til hotellet. Frokost etter koronareglene.

Takk, 179erik

Hei 179erik. Takk så mye for din tilbakemelding på oppholdet. Vi tar med oss din tilbakemelding i videre arbeid og håper vi kan få på plass flere forbedringer for HC i tiden som kommer. Velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 7. august 2021

Veldig fornøyd med rommene, kunne med fordel tilby room service og minibar. Service på Terassen kunne trenge oppgradert mat og service, det var adskillig bedre før. Burde anbefale parkeringstilbud når man bestiller rom, ellers komplissert om man kommer med bil.

Takk, erikvennemoe
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hei erikvennemoe. Takk for din anmeldelse og tilbakemelding. Vi har planer om å gjøre noen endringer på terrassen til neste år som vil øke kvaliteten på både mat, service og møblering. Forhåpentligvis blir neste sommer uten restriksjoner og smittevern; da kan både minibar og room service bli aktuelt. Velkommen tilbake til Risør Hotel.