Anmeldt 23. september 2021

Fin beliggenhet og sjarmerende hotell utenfra men ellers var standarden på rommene og servicen ikke bra. Kommer ikke til å bo her igjen neste gang vi er på jobb reise i Risør. Fikk beskjed fra resepsjonen å booke på hotellets webside og bruke kampanje kode for å få discount, websiden fungerte ikke så da skulle resepsjonisten snakke med manager også se om vi fikk discounten ved ankomst. Da vi ankom fikk vi beskjed om at det ikke var mulig selv om det var deres egen hjemmeside og oppfordring

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, jh081
Anmeldt 30. august 2021

Alltid koselig i Risør. Hotellet ligge sentralt til og det det er et must med rom med utsikt mot havet. Rommet hadde bra størrelse og sengene er gode. Det var ikke hyggelig å finne en snusbleie liggende på feste til dusjveggen ( vi har ikke fjernet den, så kanskje ligger den der enda). Vi var der to netter, men rommet ble ikke rengjort og håndklær ble ikke skiftet etter første natt. Resepsjonen er ubetjent store deler av ettermiddag/kveld.
For gjester kan det virke noe unødvendig at bygningsarbeid med boring/meisling starter før gjestene har inntatt frokostbuffeen.
Frokosten helt ordinær.

Takk, Norge1905
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt nesten hele hotellet i forbindelse med bryllupsfeiring. Opplevde et meget godt samarbeid og dialog i planleggingsfasen. Ble tatt imot av hyggelig betjening. Rommene var rene og velstelt og eventuelle feil ble ordner opp i raskt. Hotellet hadde en meget god frokost. Det som mangler på toppkarakter fra oss er at hotellet bar preg av å være underbemannet og at det ikke var mulig å ordne et barnevennlig alternativ til den forhåndsbestilte buffeen ankomstkvelden. Men alt i alt en veldig positiv opplevelse!

Romtips: Det kan være litt vanskelig å få parkering i umiddelbar nærhet av hotellet. Hotellets få egne plasser er dyre.
Takk, Hege C
Christian Lyngholm, Daglig leder på Risør Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2021

Hei Hege C. Tusen takk for en hyggelig anmeldelse og tilbakemelding. Det gleder oss at dere opplevde et godt samarbeid og planlegging i forkant av den store dagen. Det var utrolig hyggelig å ha dere på besøk. Vi håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 24. august 2021

Fint hotellrom og enkel og grei frokost. Resepsjonen var stort sett ubetjent, men det fungerte OK. Hyggelig betjening. Parkeringen var gratis rett utafor hotellet. Et lite uhell med at brannalarmen blei utløst førte til at man sto opp litt før.

Takk, bakkehoe

Hei bakkehoe. Takk så mye for din tilbakemelding. Vi beklager at brannalarmen ble utløst under ditt opphold hos oss. Til tross for dette så håper vi at dere hadde et hyggelig besøk, og at det blir et snarlig gjensyn. Velkommen tilbake til Risør Hotel.

Anmeldt 16. august 2021

Fint rom med utsikt over sjøen, stille og rolig med gangavstand til flere restauranter. Vi fikk servert en god frokost med det du forventer på et hotell, det var gratis parkering for mc rett nedenfor hotellet

Takk, bjorn672

Hei bjorn672. Tusen takk for din anmeldelse. Det er veldig hyggelig å lese at du hadde et fint opphold hos oss. Vi håper at vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Risør Hotel.