Anmeldt 3. september 2018

Kan vel skrive mye om det "Det Lille hotel" Det er fantastiske, gjennomførte suiter som er lokalisert rundt om i hele byen og Buvika. Gjennomgående tema fra seilskute tiden med tilhørende interiør. Vakkert og en varm atmosfære i hver en suite. Frokosten som leveres av David på døren er enestående. Dette kommer fra en som har 120 reisedøgn i året. Må rett og slett oppleves :)

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Stay427567
darnesen, Manager på Sjømanns Suitene Det Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Takk :) Velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Veldig fint og personlig hotell. Vi bodde i Slippensuiten, som ligger litt for seg selv på Solsiden. Rommet var egentlig en leilighet med kjøkken, eget soverom, bad og en liten terrasse med utsikt mot havna. Perfekt for oss som reiste med et lite spedbarn. Frokost kunne spises på hotellet som ligger inne i sentrum eller leveres på døren på suiten. Vi valgte det siste. Vi bestilte også massasje som vi fikk på rommet, det kan absolutt anbefales. Meget hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Thomas D

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - vi setter stor pris på dette!

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Et perfekt valg når ledergruppen eller kolleger skal samles i jobbsammenheng. Flotte rom og leiligheter med felles stue, fine møterom med alle fasiliteter. Maten er fantastisk, særlig kan vi anbefale skalldyrfat. Servicen er helt topp!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 950_yvinds

Takk, Øyvind! Det var godt å høre!

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe fine suiter. Rent og pent. Fin service, gratis parkering og lån av sykler. Vi
trivdes kjempebra. Sentrumsnær beliggenhet. Rolige omgivelser. Båtmannsuiten passet perfekt for en familie på 3....

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 65mariusv
Anmeldt 29. juli 2018

Et sjokk å ha kjørt flere timer, å få beskjed at vi, på tross av bekreftelse på mail ikke hadde fått tildelt lovet Kragsgate - Dampskipsuiten.

Daniel, en utenom vanlig serviceinstilt hotelvert lovet allikevel å gjøre alt for å løse situasjonen. Det klarte han utmerket på tross av at alt av suiter var "utleid".

Vi fikk oppgradert til Los-suiten, og alt ordnet seg til det beste for meg og min kone. Topp service!

Anbefaler frokost og skaldyrsrett servert på suiten.. helt magisk, for ikke å snakke om masasje på suiten til avtalt tid med en fantastisk massør Åse Dagny som var være turen til Risør alene!!
En opplevelse verd hver krone, og anbefaler Det lille Hotel til alle som ønsker en magisk og utenom det vanlige opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, bentO3276UB