tantes0fie
Anmeldelse av Det Lille Hotel
5,0 av 5 boblerAnmeldt 24. juli 2020via mobile enheter
David Arnesen, Daglig lederDet Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. juli 2020
Tusen takk! Det var hyggelig å høre at dere trivdes i Kapteinssuiten.
View of the Hotel from the Ocean
  • Expedia.com
  • Priceline
0.2 km fra Det Lille Hotel
Gratis Wi-Fi
Våre basseng er oppvarmet og åpne fra starten av juni til slutten av august.
  • Priceline
      0.0 km fra Det Lille Hotel
      Romservice
      Se flere hoteller i Risør
      Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig Los-suite som passet for oss tre. Deilig terrasse med både morgensol og kveldssol, midt i sentrum. Deilig frokost levert på døra og super service. Virkelig verdt et besøk og godt sted å sove og være

1  Takk, Kabara1974
      David Arnesen, Daglig leder på Det Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 21. juni 2020

For et sted!!! Super hyggelig personale, flotte suiter i rustikk sjømannsånd, fantastisk frokost og herlig sjøutsikt. Anbefales på det varmeste. Ikke ofte mann får så godt tilbud til en så god pris. Vi storkoste oss på 20-årig bryllopsdag i Styrmanns Suiten! Kunne ikke vært mer romantisk :-)

Romtips: De kan tilby det mann ønsker.
      Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, kristinabiernacki
      Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har flere suiter i Risør. Vi fikk en veldig hyggelig velkomst og oppgradert suite til den største og flotteste de har, nemlig Ceres suiten som ligger rett over resepsjonen. Den er kjempefin med 2 soverom og kjøkken, stue og bad. Privat balkong utenfor. Alt skinnende rent. Nydelig frokost servert på døren, du kan selv ønske hva du vil ha.Opplevde at de var opptatt av å imøtekomme våre ønsker. Vi var så fornøyd at vi tar en tur igjen neste måned. Da skal vi utforske et annet alternativ. Kan anbefale dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: mai 2020
      1  Takk, 815lailab
      Anmeldt 11. mai 2020 via mobile enheter

Vi bodde 4 netter i Styrmannsuiten i Buvika, og var var sjarmert fra første sekund. Huset som er fra 1750 er nydelig vedlikeholdt og har en lang og interessant historie.
      Det er helt nydelig både utenpå og inni, og svært godt utstyrt. Alt er rent og delikat, det er gode senger og vi fikk til og med en nyplukket bukett med liljekonvall levert rett etter ankomst.
      Det er kjempekoselig å sitte i spisestuen og se ut på båthavna og sjøen. Vi brukte hagen på begge sider av huset, hyggelige sitteplasser over alt.
      Det er kort vei opp til Risørflekken og Urheia. Flott utsikt og vakkert oppe på heia. Kort vei til Risør sentrum, bare 5 min på sykkel, som står til låns utenfor huset.
      Etter mange uker "innestengt" i Oslo, var det deilig å komme til flotte Risør. Vi fikk levert en utrolig god frokost på døra hver morgen av David. Han var virkelig serviceminded, blid og hjelpsom. Vi unnet oss middager levert fra Kast Loss og det var veldig god mat! Skalldyrfatet levert av David var et høydepunkt.
      Vi kan varmt anbefale Styrmannsuiten og Det lille hotels utmerkede service. Bo i et hus med sjel!

Dato for oppholdet: mai 2020
      Takk, Kristin H
      darnesen, Manager på Det Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2020

Tusen takk for besøket og hyggelig anmeldelse! Vi setter veldig pris på det.

Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Flott, gjennomført og stillig suite. Laget i NLA , Norske Amerika Linjen.
      Meget god frokost og hyggelig vertskap. Anbefales på det sterkeste.

Og sovet her tidligere.
      Rent og pent, godt og varmt og stor peis. .......

Dato for oppholdet: mars 2020
      Reisetype: Reiste alene