StayForLong
Anmeldt 3. august 2020

Fire par reiser sammen og får rom rundt samme bakgård i Kragsgate Sjømanns suitene. Veldig sjarmerende suiter, veldig hyggelig bakgård hvor vi kunne samles for en prat. Gode senger, deilige bad. Veldig hyggelig betjening, særdeles velsmakende frokost. Alt var bra.

Takk, Bergljot Ree H
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk!! Oppdaget hotellet i fjor, bodde da i «Redersuiten». Alt ga mersmak, så i år ble det 4 netter i «Ceres-suiten». Jeg er målløs og imponert, kvalitet, hygge og en utrolig service! En herlig følelse av å komme hjem!! Til neste år blir det en tradisjon - gleder meg allerede!!!
Til og med toalettpapiret bærer preg av «hvite seil»!!

Takk, bergen86
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i Kapteinsuiten i Buvika, og bedre overnatting og opplevelse skal man lete lenge etter! En ting er at Risør i seg selv er utrolig sjarmerende, dette hotellet har virkelig skjønt å spille videre på begrepet «Sørlandsidyll» og tilført det hele en solid dose avslapping, hygge og ro.

Suiten var noe av det reneste og mest innbydende vi har sett, gode møbler, god seng og alt man trenger for et hyggelig opphold. Hagen er også et kapittel for seg, satt ute og hadde det hyggelig til langt på kveld. Sentralt er det også, et lite femminutt på sykkel så er man ved restauranter og butikker. Sykkel står det klart ved suiten til fri benyttelse, superkjekt!

Frokosten bestilte vi levert på døra - også den holdt topp standard og veldig hyggelig å spise den i ro og fred i egen suite. Kaffe laget vi på kjøkkenet, og kunne bruke så lang tid vi ville på frokosten. Nydelig!

Vi skulle veldig gjerne vært her i flere dager, så hut kommer vi garantert igjen. Tusen takk for oss!

Takk, tantes0fie
David Arnesen, Daglig leder på Sjømanns Suitene Det Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Tusen takk! Det var hyggelig å høre at dere trivdes i Kapteinssuiten.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig Los-suite som passet for oss tre. Deilig terrasse med både morgensol og kveldssol, midt i sentrum. Deilig frokost levert på døra og super service. Virkelig verdt et besøk og godt sted å sove og være

1  Takk, Kabara1974

Takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake når som helst!

Anmeldt 21. juni 2020

For et sted!!! Super hyggelig personale, flotte suiter i rustikk sjømannsånd, fantastisk frokost og herlig sjøutsikt. Anbefales på det varmeste. Ikke ofte mann får så godt tilbud til en så god pris. Vi storkoste oss på 20-årig bryllopsdag i Styrmanns Suiten! Kunne ikke vært mer romantisk :-)

Romtips: De kan tilby det mann ønsker.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, kristinabiernacki