Dagny
5,0 av 5 boblerAnmeldt 5. okt. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: oktober 2020
David Arnesen, General ManagerDet Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. jan. 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
View of the Hotel from the Ocean
  • eDreams
  • Vio.com
0.2 km fra Det Lille Hotel
Gratis Wi-Fi
Våre basseng er oppvarmet og åpne fra starten av juni til slutten av august.
Bli belønnet med One Key
      0.0 km fra Det Lille Hotel
      Romservice
      Se flere hoteller i Risør
      Anmeldt 25. august 2020

Dette var en flott opplevelse! Topp kvalitet på suiten og en fantastisk frokostkurv på døren til valgt klokkeslett. Tror aldri jeg har opplevd så god service på noe hotell tidligere. Anbefales på det varmeste, vi kommer gjerne igjen 🙂

Dato for oppholdet: august 2020
      Takk, hannelenes
      Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi var så heldige å få bo i Matrossuiten på Buvika. Her er alt en trenger, og litt til. Nydelig hage, sykler til disposisjon og nydelig frokost på døren. Betjeningen var veldig serviceinnstilt. Dette stedet er helt unikt og jeg kommer tilbake!

Takk, Maayiaa
      Anmeldt 3. august 2020

Fire par reiser sammen og får rom rundt samme bakgård i Kragsgate Sjømanns suitene. Veldig sjarmerende suiter, veldig hyggelig bakgård hvor vi kunne samles for en prat. Gode senger, deilige bad. Veldig hyggelig betjening, særdeles velsmakende frokost. Alt var bra.

Takk, Bergljot Ree H
      Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk🎉!! Oppdaget hotellet i fjor, bodde da i «Redersuiten». Alt ga mersmak, så i år ble det 4 netter i «Ceres-suiten». Jeg er målløs og imponert, kvalitet, hygge og en utrolig service! En herlig følelse av å komme hjem!! Til neste år blir det en tradisjon - gleder meg allerede!!!
      Til og med toalettpapiret bærer preg av «hvite seil»👍🏼😃!!

Takk, bergen86
      Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i Kapteinsuiten i Buvika, og bedre overnatting og opplevelse skal man lete lenge etter! En ting er at Risør i seg selv er utrolig sjarmerende, dette hotellet har virkelig skjønt å spille videre på begrepet «Sørlandsidyll» og tilført det hele en solid dose avslapping, hygge og ro.

Suiten var noe av det reneste og mest innbydende vi har sett, gode møbler, god seng og alt man trenger for et hyggelig opphold. Hagen er også et kapittel for seg, satt ute og hadde det hyggelig til langt på kveld. Sentralt er det også, et lite femminutt på sykkel så er man ved restauranter og butikker. Sykkel står det klart ved suiten til fri benyttelse, superkjekt!

Frokosten bestilte vi levert på døra - også den holdt topp standard og veldig hyggelig å spise den i ro og fred i egen suite. Kaffe laget vi på kjøkkenet, og kunne bruke så lang tid vi ville på frokosten. Nydelig!

Vi skulle veldig gjerne vært her i flere dager, så hut kommer vi garantert igjen. Tusen takk for oss!

1  Takk, tantes0fie
      David Arnesen, Daglig leder på Det Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Tusen takk! Det var hyggelig å høre at dere trivdes i Kapteinssuiten.