Agoda.comUSD 336
FindHotel
Etrip
Anmeldt 21. juni 2021

Hyggelig vertskap, men det er fryktelig dårlig renhold rommen/suiter er ikke bra er må skurefiller til

Hele hotellet framsto som dårlige rengjøringrutiner.

Fin beliggenhet det er det eneste

Her måder vaskes mye bedre etter at kunder er reist.

1  Takk, heineh2013
David Arnesen, General Manager på Sjømanns Suitene Det Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Hei! Takk for din tilbakemelding, vi er meget nøye når det gjelder rengjørings rutiner, og det er selvsagt skuffende å få en slike tilbakemelding. Jeg kan ikke se at det er kommet noe tilbakemelding om dette under oppholdet, og vanligvis ønsker vi å løse problemer med en gang de oppstår. Vennligst ta kontakt med oss med din bookingreferanse/dato og finner vi uk av hva som skjedde.

Anmeldt 16. mai 2021

Vi ankom Risør og fikk en hyggelig og varm velkomst av David. Vi fikk nøkler og en god beskrivelse av hvordan vi skulle komme oss til vår suite. Det var Reder suiten vi hadde. Et utrolig vakker rom, detaljene var tatt meget godt vare på. Vi hadde bestilt middag på rommet så det var dekket nydelig på. Presis kl. 19:30 kom et nydelig fat med reker, blåskjell, kongekrabbe, krabbe og sjøkreps. Vi var 4 stykker og det var rikelig å spise for oss. Det var deilig brød og majones etc. som tilbehør. Neste morgen fikk vi en nydelig frokost i restauranten. Det manglet det ikke på noe, tvert imot vi gikk stappmette ut i Risør etter frokost. Utrolig hyggelige ansatte og kjempegod service. Dit skal vi tilbake!!

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, Victor R
David Arnesen, General Manager på Sjømanns Suitene Det Lille Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2021

Hei Victor! Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse - så flott at dere vil tilbake hit!

Anmeldt 22. mars 2021

Det lille hotel kan anbefales til alle som ønsker perfekte omgivelser for et besøk til Risør! Naturopplevelser i Urheia, gode middager i byen eller i suiten, og lange morgener med nydelig frokost levert i kurv på døra. Suitene hos Det lille hotel byr på innsikt i lokal og nasjonal historie. Styrmannssuiten i Buvika er en lun, koselig og romantisk plass å ha som utgangspunkt for kjæresteturen. Verdt å nevne er også at Det lille hotel serverer verdens beste kanelsnurrer som i seg selv er verdt et opphold!

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, victoriaogerlend

Det var hyggelig å høre, og at dere likte kanelsnurrene!

Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Vi hadde et supert opphold på Los suiten på Det lille hotell i Risør. En koselig leilighet i et historisk bygg. Her ble vi vartet opp med den beste frokosten vi hadde spist på lenge. Levert på døren av selveste hotell eieren. Som også hadde tid til å fortelle litt om hvordan stedet ble til. Det lille hotell leverte over forventning og får topp score fra oss. Kan absolutt anbefales ✨

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, Stig-OG

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 17. januar 2021

Det lille hotell med det lille ekstra. Vi bodde i Buvika med havutsikt, stille og rolig og koselig i kapteinsuiten. Her slappet vi godt av og fikk kjempegod frokost på døra. En stor takk til David for god og personlig service!

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, cathrine k