TripAdvisor

“Helt ok”

Promenaden bar og brasserie
Vurdert som nr. 3 av 22 Restauranter i Risør
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Koselig lokale og store porsjoner med kjøtt, men noe smakløst og for godt stekt. Ingen spurte hvordan vi ville ha kjøttet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 723kennetht

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

For en sulten mage så er dette plassen å besøke. Jeg bestilte entrecôte, det var et vel riktig valg. For en som er glad i mye mat så lever Prommen opp ønsket. Perfekt stekt, godt med grønnsaker og god saus. Kunne god ha hatt litt mer poteter, jeg avviket fra menyen og valgte urtestekte poteter, godt mulig at den originale friesen hadde vært mer, så sikkert min egen skyld

Men alt i alt, jeg kommer igjen, og jeg anbefaler ander å ta turen!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 186tinet
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Promenaden er ingen typisk restaurant. Du får den beste kaffen i Risør her, og stedet fungerer utmerket for en øl eller drink i godt lag. Likevel er det her du får det beste kjøttmåltidet i Risør. Kast Loss og Buene er bra, men en virkelig god entrecote eller andre gode kjøttalternativer får du først og fremst her!

Kvaliteten på kjøttet er meget høy, stykkene rause, riktig stekt og kjøkkenet kan presentere dette delikat og med gode sauser. Maten tåler godt sammenligning med andre gode restauranter rundt om i Norge.

Servicen var upåklagelig selv om dette er en sommerjobb for flere av kelnerne. Imøtekommende og hyggelige og opptatt av at vi skal være fornøyd uten å være påtrengende!

Stedet har spesialisert seg på skinke, men både lunsj og middagsmenyene har flere gode alternativer for enhver smak!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Phrederic
Anmeldt 20. juli 2019

Bestilte entrecote og nakkestykke av Pata Negra. I utfgangspunktet skeptisk til store kjøttmåltider, men dette var virkelig en opplevelse. Saftig og mørt, rett fra grillen. Kjøttet skåret opp i delikate skiver. Anbefales på det sterkeste.
Hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Karina M
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Helt grei mat, men i forhold til pris, er det litt mer å hente når det gjelder kelnernes profesjonalitet og tilbehør. Vi ba om vann, men det fikk vi aldri. Tilbehøret (potetene) fikk vi heller ikke, det måtte vi be om når vi forstod at de hadde glemt det. Ellers, så var kjøttet og sausen god. (Côte Beuf)

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Tor B

Reisende som så på Promenaden bar og brasserie, så også på

Risør, Aust-Agder
Risør, Aust-Agder

Har du vært i Promenaden bar og brasserie? Del dine erfaringer!