“Nydelig mat ”

Promenaden bar og brasserie
Vurdert som nr. 11 av 23 Restauranter i Risør
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi kom på en fredag kl 18 som har ekstremt god besøkstid. Vi fikk beskjed om venting, og fikk bord på Peterhead som ligger vegg i vegg. Ca 1 times ventetid, som i syntes var verdt det.
Etter ca 40 min, så fikk vi lov p bli sittende der vi var og fikk maten dit. Helt topp for oss. Vi bestilte Pata Negra, som er noe av det beste innen svinekjøtt ( etter min mening) Og den skuffet ikke. Perfekt stekt og godt tilbehør. Anbefaler mange retter ( New York Strip Steak, pasta med skalldyr, lasagne blant annet, men Pata Negra er best). Veldig koselig sted utover kvelden også!! Mye liv etter at kjøkkenet er stengt.

Takk, Lothiriel77

Anmeldt 2. august 2020

Besøkte Prommen sammen med besøkende venner. Bestilte tre forskjellige hamburgere og pasta. Har spist hjemmelaget fisk and chips her i vår, så forventningene var store. Da var maten fantastisk og servicen god. Nå ble vi glemt, hamburgerne var alt annet enn saftige,harde i konsistensen og på ingen måte et hamburgermåltid som du ønsker venner skal oppleve i Risør. I tillegg følte vi osd dom gjester glemt, ingen fulgte opp med påfyll av vann til vinen, desserten måtte vi vente i tre kvarter på desserten. Dessverre, dette var mye penger ut, forventninger ikke innfridd. Hjalp ikke å etterspørre desserten heller, fikk bare bekreftet at den ikke var underveis! Skuffende mat og service!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Curious701410
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Kort oppsummert; servitør som er opptatt av å gi sine gjester en god opplevelse, og et kjøkken som leverer. Fasit = en veldig hyggelig kveld

Takk, Hilde M
Anmeldt 23. juli 2020

Vi var en familie på 6 voksne som ønsket et godt måltid etter soling og bading i skjærgården. Valget falt på dette stedet. Våre forhåpninger var positive, men ettersom tiden gikk ble dette mer og mer negativt. 1 time og 25 minutter å vente på maten er i overkant av hva man kan forvente. Maten kom og var helt ordinær, med unntak av at 2 av våre medlemmer ikke fikk mat, da kelneren hadde glemt 2 spearribbs. Her ble ventetiden 20 minutter ekstra. Når disse fikk maten var vi ferdige med våre retter. Det ble fort konstatert at våre 2 som ikke fikk mat, ble servert kald spearribbs, hvor størknet fett (tydelig frossen mat som ikke var varmebehandlet) ikke var fjernet eller skulle blitt borte ved varmebehandling. De hadde i alle fall ikke vært nær en grill. DÅRLIG behandling, og svært lite tiltalende. Vi klaget nok en gang og etter 15 nye minutter kom en liten tallerken med nye spearribbs på bordet. Svært lite mat (2 ben med kjøtt på). Våre klager ble tatt til følge, med at vi ikke betalte noe for disse to siste tallerkner med mat. Men - opplevelsen ved å bruke 1500 kr på så dårlig og smakløs mat, og spesielt når menyen tilsa at her var det spesiallaget og smaksbehandlet mat. Dette kan ikke være tilfelle. Styr unna! Her må noen virkelig skjerpe seg. Har vært å spist mye rundt i Verden, men dette var dårlig! Velger et annet sted å spise neste gang.

2  Takk, Gwaas
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ventet over en time på maten. Spare ribs så ut som at de nettopp hadde sklidd ut av en opptint sous vide-pose fra det nærmeste industrikjøkkenet. Det fantes ikke så mye som et hint av stekeskorpe til tross for at servitøren insisterte på at de hadde blitt grillet. Isåfall ble de ikke grillet samme dag vi var der. Grått og uappetittelig kjøtt. Burgeren var minst like skuffende, med en hockeypuck av en kjøttkake og utrolig tørt og kjedelig brød. Jeg og samboeren min ble enige om at det var blant våre fem verste restaurantbesøk, kanskje på topp tre.

2  Takk, syverlauritz

Reisende som så på Promenaden bar og brasserie, så også på

Har du vært i Promenaden bar og brasserie? Del dine erfaringer!