“Dette var en skjult perle i Risør”
Anmeldelse av Bakgården

Bakgården
Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en skjult perle. Utrolig god mat og veldig hyggelig kokk og betjening som gjorde alt de kunne for å gi oss en god opplevelse.
Veldig god fiskesuppe og blåskjell. Forretten med oster og skinke og spansk salami var også en veldig start. Og herlig hjemmelaget vaniljeis og jordbær til kaffen som var prikken over i’en
Klar anbefaling på dette flotte stedet.

Takk, Bekkevika

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, både burger og carpaccioen var perfekt lagd. Litt treg service trekker noe ned, men sjarmerende sted.

1  Takk, Kabara1974
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Ok mat!
Koselig bakgård, med hyggelig betjening, som hadde nok å gjøre. Litt høylydt kokk, som stadig ropte på service og hadde en litt høylydt tone.

2  Takk, OdBjB
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Her kommer du litt unna den travle gata,. Servitørene er hyggelige og maten er fantastisk god.
Passer for alle.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, bendic102
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Koselig bakgård som er perfekt for deg som ikke liker sol. Vi derimot hadde satt pris på noe solplass, men hele området er skyggelagt med seilduk. Men uansett en koselig og travel plass.

Vi var innom for leskende drikke en lørdag. Helt OK service.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, HegeNilsen

Reisende som så på Bakgården, så også på

Har du vært i Bakgården? Del dine erfaringer!