“Nydelig mat og super service”
Anmeldelse av Bakgården

Bakgården
Vurdert som nr. 1 av 23 Restauranter i Risør
Anmeldt 26. juli 2020

Uhøytidelig sted med utsøkt mat. Vi spiste fiskesuppe og lange. Begge deler var veldig godt. Ferske gode råvarer.
Personlig spiste jeg lange, og den var aldeles nydelig. Kokken kom til bordet og «grillet» smøret.
Vi hadde alle brownie m/hjemmelaget vaniljeis. Anbefales. Mmm!
Vi hadde heldigvis bestilt bord, stedet var helt fullbooket.

Takk, SisselE_13

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God mat og god service med med lune smil i hyggelig bakgård hos den Glade Danske.
Anbefales på det varmeste!

Takk, MaggyVI
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

For en fantastisk bortgjemt oase! Og bedre service skal man lete lenge etter!! Jeg hadde en nydelig fiskesuppe! Den hadde gode rå varer som smakte helt fantastisk!!

Takk, Reisejente85_
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk plass hvor du får følelsen av Danmark og et nydelig måltid hvor alt er laget fra bunnen.

1  Takk, tors939
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig ørret og fiskesuppe! Glutenfrie alternativer! Flinke servitører! En dansk kokk som går rundt og flamberer og snakker... Koseøig bakgård midt i Eisør! Hjemmelaget vaniljeis som smakte fortreffelig hos unga!

1  Takk, bobba1234

Reisende som så på Bakgården, så også på

Har du vært i Bakgården? Del dine erfaringer!