“Nydelig aften med fantastisk mat”
Anmeldelse av Bakgården

Bakgården
Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

For en opplevelse. Så utrolig hyggelig og service innstilt betjening og utrolig god mat. Like hyggelig i år som i fjor. Dette er Risørs desidert beste restaurant. Verdens beste blåskjell. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, 547kajal

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Svært imøtekommende servitør, som var oppservang og hyggelig.
Vi spiste løyrom og skagenrøre til forrett å det var utsøkt! Til hovedrett var det dampet blåskjell. Å spise noen så silkemyke blåskjell dampet i ramsløks smør... Trenger ikke si mere! Stor tallerken så du går ikke sulten fra bordet!
Annbefale å reservere bord på fårrhånd da dette er en liten og intim restaurant med stor sjarm.

Takk, Lillepia89
Anmeldt 12. juli 2021

God mat og fantastisk service. Hyggelig meny og hyggelige priser. Topp stemning! Hit kommer vi gjerne tilbake.

Takk, 788nilsl
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Maten var toppers, servicen var strålende og maten kom med så å si med en gang. Lunsjen vi spiste var bedre enn noen andre steder.

1  Takk, jacobbjelland
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som hadde middag i Bakgården lørdag 3/7. Et idyllisk sted. Super service av Maylin og nydelig mat. Vi spiste lange til hovdrett. Kan anbefales. Kommer helt klart tilbake neste gang vi er i Risør! Terningkast 6

Takk, 318olavb

Reisende som så på Bakgården, så også på

Har du vært i Bakgården? Del dine erfaringer!