“Stemningsfull bakgård!”
Anmeldelse av Bakgården

Bakgården
Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Et fantastisk koselig rom som representerer det beste av Sørlandet. Vinen er av beste klasse. Maten er meget god , men får ikke topp karakter. Vi spiste carpatio, entrecôte, osteplate og lange. Fisken var best. Vi anbefaler absolutt et besøk.

1  Takk, 592magnusn

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, rask servering og hyggelig betjening. Koselig beliggenhet mellom gamle trehus i en bakgård, slik navnet tilsier.

Takk, Inspire03594497361
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

For en opplevelse. Så utrolig hyggelig og service innstilt betjening og utrolig god mat. Like hyggelig i år som i fjor. Dette er Risørs desidert beste restaurant. Verdens beste blåskjell. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, 547kajal
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Svært imøtekommende servitør, som var oppservang og hyggelig.
Vi spiste løyrom og skagenrøre til forrett å det var utsøkt! Til hovedrett var det dampet blåskjell. Å spise noen så silkemyke blåskjell dampet i ramsløks smør... Trenger ikke si mere! Stor tallerken så du går ikke sulten fra bordet!
Annbefale å reservere bord på fårrhånd da dette er en liten og intim restaurant med stor sjarm.

Takk, Lillepia89
Anmeldt 12. juli 2021

God mat og fantastisk service. Hyggelig meny og hyggelige priser. Topp stemning! Hit kommer vi gjerne tilbake.

Takk, 788nilsl

Reisende som så på Bakgården, så også på

Har du vært i Bakgården? Del dine erfaringer!