“Bakgårdskos”
Anmeldelse av Bakgården

Bakgården
Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig entrecote, god atmosfære og hyggelige servitører. Ei oppleving i særklasse. Kokken serverte sjølv og hadde en fin kommunikasjon med gjestene.

Takk, arvelarve

Anmeldt 27. juli 2021

Vi elsker Bakgården! Maten er helt nydelig, servicen er alltid på topp og den lille bakgården er litt magisk. Jeg har vært her med familie og venner gjennom flere år, og det er en grunn til at vi kommer igjen og igjen. Maten er lekkert tilberedt og smaker nydelig.

Takk, HeleneAksoy
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Et fantastisk koselig rom som representerer det beste av Sørlandet. Vinen er av beste klasse. Maten er meget god , men får ikke topp karakter. Vi spiste carpatio, entrecôte, osteplate og lange. Fisken var best. Vi anbefaler absolutt et besøk.

1  Takk, 592magnusn
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, rask servering og hyggelig betjening. Koselig beliggenhet mellom gamle trehus i en bakgård, slik navnet tilsier.

Takk, Inspire03594497361
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

For en opplevelse. Så utrolig hyggelig og service innstilt betjening og utrolig god mat. Like hyggelig i år som i fjor. Dette er Risørs desidert beste restaurant. Verdens beste blåskjell. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, 547kajal

Reisende som så på Bakgården, så også på

Har du vært i Bakgården? Del dine erfaringer!