“Verd et besøk”
Anmeldelse av Bakgården

Bakgården
Vurdert som nr. 1 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Veldig hyggelig betjening. Bestilte ostetallerken til dessert, her kunne det godt fulgt med litt kjeks, da det ble mye ost og ingen ting annet. Ellers var alt perfekt.

Takk, 213anitac

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et meget hyggelig nytt bekjentskap i Risør. Regnet bøttet ned, men presenningen gjorde jobben sin og varmelampene sørget for innetemperatur ute i bakgården. Ørreten var nydelig, det samme var browniesen til dessert. Hyggelig betjening inkludert dansken som tok imot bordbestillingen. Anbefales.

Takk, olemagnek2017
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig entrecote, god atmosfære og hyggelige servitører. Ei oppleving i særklasse. Kokken serverte sjølv og hadde en fin kommunikasjon med gjestene.

Takk, arvelarve
Anmeldt 27. juli 2021

Vi elsker Bakgården! Maten er helt nydelig, servicen er alltid på topp og den lille bakgården er litt magisk. Jeg har vært her med familie og venner gjennom flere år, og det er en grunn til at vi kommer igjen og igjen. Maten er lekkert tilberedt og smaker nydelig.

Takk, HeleneAksoy
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Et fantastisk koselig rom som representerer det beste av Sørlandet. Vinen er av beste klasse. Maten er meget god , men får ikke topp karakter. Vi spiste carpatio, entrecôte, osteplate og lange. Fisken var best. Vi anbefaler absolutt et besøk.

1  Takk, 592magnusn

Reisende som så på Bakgården, så også på

Har du vært i Bakgården? Del dine erfaringer!