eDreams
FindHotel
StayForLong
Anmeldt 13. august 2018

Fant campingen på nett, kjempe fin plass, gutten min på 11 år var i svømmebassenget hver dag.
Kommer nok tilbake her.
Flott kjøkken med både vaskemuligheter og matlaging, har et tv som ikke virker, kunne se mange som prøvde og få liv i det, står koblet med scart kabel, må få HDI Kabel på, scart kommer ikke opp som et valg på menyen, og wifi var tragisk, desverre.
Var på Åros camping etterpå, her har di tatt tak og satt opp flere wifi forsterkere på campen.
Hadde wifi vært bra, ville jeg gitt terning kast 6.

Takk, Heidi G
Ole Marius S, Eier på Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Hei hei

Mange takk for besøket og tilbakemeldingen! :)

Veldig hyggelig å lese at dere ønsker å kommet tilbake!

Vi har i dag fem wifi antenner rundt omkring på takene, men feriesenteret er kupert så det er litt for mange dødsoner. Vi jobber med dette nå, så skal utbedre dette før neste sesong.

Hjertelig velkommen igjen! :)

Anmeldt 12. august 2018

Flott camping med gode sanitæranlegg. Fantastisk at barn dusjer gratis! Supre kjøkkenmuligheter, og fin cafe/restaurant. Ok svømmebasseng. Minus er avstanden til ett «sentrum». Litt ungt og uerfarent personal, men alt i alt bra!

Takk, 469hanne

Hei hei

Tusen takk for besøket og tilbakemeldingen.

Veldig hyggelig å lese at dere likte det meste. Vi har for det meste skoleungdom som jobber her. Vi er veldig stolte av at mange har sin første jobb her hos oss og det er utrolig gøy å se hvor ivrige de er og hvor mye de vokser med arbeidet. Alle er selvsagt ikke proffe det første året, men alle må begynne en gang.

Velkommen igjen ved en senere anledning! :)

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Flott campingplass, perfekt for familier med barn i alle aldre. Flott lekeplass, stort og bra basseng. Super strand med stupebrett. Stort minus for dårlige senger. Små og elendige madrasser. Dårlige puter. Dette er dårlig når man ligger i en "nyoppusset" leilighet.

Takk, Stine S
Ole Marius S, Eier på Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Hei hei

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Veldig glad for å lese at dere synes feriesenteret er perfekt for familier med barn i alle aldre!

Flott om du kan sende oss en epost med hvilken leilighet dette gjaldt, så vi kan få byttet madrasser og puter. Vi tar uansett en sjekk på alle leilighetene for å få ordnet dette.

Tusen takk for besøket og velkommen igjen!

Anmeldt 24. juli 2018

Komforplass med strøm, fin stor plass. Flott bassengområde, barna kosa seg max. Stranda var også nydelig.
Felles plasser, som dusj og kjøkken, var rene og ryddige.

Litt i overkant stive priser på alt.

Takk, Ayna S

Hei hei

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Veldig hyggelig å lese!

Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 19. juli 2018

Fint sted, gode bademuligheter. Ålreit standard på hytter. Fin lekeplass for de minste. Vi leide båt en dag, som et innspill syns jeg kanskje bensin kunne vært inkludert i dagsprisen, ellers lite å utsette på båten.

Takk, AndreasReinholdt
Ole Marius S, Leder  på Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Hei hei

Mange takk for tilbakemeldingen.

Veldig hyggelig å lese at dere likte stedet.

Velkommen igjen!