Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 8. juli 2020

Trivelig og god service, har alle fasiliteter man forventer, og litt til. Betjeningen er både hyggelig og imøtekommende. Fikk plass helt oppe ved veien denne gangen, og vil prøve å unngå dette neste gang, siden lyden fra trafikken ble litt plagsom

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Tarjei R
Anmeldt 6. juli 2020

Rent sanitæranlegg. Bassengene var topp. Servicen var veldig bra. Lettvint med butikk hvor du fikk kjøpt det mest nødvendigste. Ypperlig for barnefamilier. Fine fiskemuligheter. Vi hadde noen fine dager her.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Anne456S
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted med fint basseng og veldig hyggelige ansatte.Fikk kjøpt glutenfri pizza på resturanten og glutenfritt brød i butikken. Rent og pent. Flott for barn i alle aldre . Nydelig liten strand. Fine tur muligheter . Kan anbefales

Takk, agevenrud
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Fin 2 dagers stopp på campingen!
Hyggelig personalet og fint sted å være!
Barnevennlig men også par vennlig. Vi ønsket helt plass litt adskilt fra i midten, og fikk plass nede ved sjøen. Ypperlig!
Minigolf banen burde bli oppdatert ;) ellers fint med kjøkken til oppvask, fine toaletter og dusjer. Rengjøres 4/5 ganger om dagen, men siden mange dusjer der og barna som går på do, anbefales å ha med egen antibac og evt dusj sko!:)

1  Takk, lineholm111
Anmeldt 26. juni 2020

Leiet leilighet for 3 dager. Veldig rått i leiligheten, ellers greit. Bra basseng, stenger klokken åtte på kvelden. Kafeen kunne nok vært bedre mat. Hyggelig betjening i resepsjonen. Godt stykke utenfor Risør sentrum.

Takk, 795majkenl