Ukjent
    kr 1 895
15.5 km fra Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør
Se flere hoteller i Risør
Anmeldt 10. juli 2020

Er en familie på 4 med bobil som har vært her en uke. Veldig flott camping med asfalt, fine oppstillingsplasser, flott bassengområde, nydelig strand/havn og helt ok restaurant. Bra utvalg i butikken og hyggelig personale. Det som trekker litt ned er at det burde vært et tilbud om å komme seg inn til Risør uten å bryte løs bobilen. Vi leide oss båt sammen med en annen familie til 1300 kr for en dag pluss drivstoff. Hadde nok brukt en annen måte hvis det hadde fantes.
En annen ting er at vi måtte betale 60 kr pr person for å komme inn på bassengområdet for å passe på barna våre- selv om vi ikke skulle bade. Det var heller ingen badevakt der- noe som hadde vært betryggende.
Renhold i dusjene var så som så.
Vi har likevel kost oss hele uken og kommer nok tilbake.

Takk, Pianist1
Anmeldt 9. juli 2020

Fin og god plass. Dårlig strømforhold. Strømmen gikk flere ganger hver kveld mens vi var der. Dårlig renhold på toalettene. Flotte sanitæranlegg. Stiv pris på dusj og klesvask.
Dyrt å bade i basseng og spesielt når det ene var stengt flere dager.

Takk, 100anete
Anmeldt 8. juli 2020

Trivelig og god service, har alle fasiliteter man forventer, og litt til. Betjeningen er både hyggelig og imøtekommende. Fikk plass helt oppe ved veien denne gangen, og vil prøve å unngå dette neste gang, siden lyden fra trafikken ble litt plagsom

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Tarjei R
Anmeldt 6. juli 2020

Rent sanitæranlegg. Bassengene var topp. Servicen var veldig bra. Lettvint med butikk hvor du fikk kjøpt det mest nødvendigste. Ypperlig for barnefamilier. Fine fiskemuligheter. Vi hadde noen fine dager her.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Anne456S
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted med fint basseng og veldig hyggelige ansatte.Fikk kjøpt glutenfri pizza på resturanten og glutenfritt brød i butikken. Rent og pent. Flott for barn i alle aldre . Nydelig liten strand. Fine tur muligheter . Kan anbefales

Takk, agevenrud