Anmeldt 18. juli 2020

Anlegget ligger ved en trafikkert vei uten god sikring. Burde hatt 30 km/time begrensing på veien, samt godt oppmerkede fotgjenger overganger. I tillegg bør dere skjerme campingplassen med et gjerde slik at små barn ikke kunne komme ut i veien ved å krype under motorvernet eller klatre over det. Hoppeputen på motsatt side av veien er en magnet for små barn. Stoppet noen små ved flere anledninger som var på vei over motorvernet.
Litt skuffet over dusjanlegget. Dere har fortsatt de dusjene som ble brukt på 70-tallet. 20 kroner for en 4-minutters dusj er svakt, burde ha 5 minutter til denne prisen. Svakt renhold, særlig nå under Korona epedemien.
Svakt internett, bodde 50 meter fra resepsjonen.
Strømanlegget er underdimensjonert. Mistet strømmen hver kveld når det var kjølig vær.
Vi hadde store forventninger da vi valgte dere. Vi fikk litt nedtur og jeg tror ikke vi kommer tilbake til denne campingplassen.
Mvh
Olav Skintveit

1  Takk, olavskin

Telt i 7 dager
Fantastisk plass. Muligens den beste campingen på sørlandet. Bading, fisking og tur muligheter uavhengig av været. Takk for god service til alle de ungdommene som jobbet på service senteret og i kiosken. Dere er fantastisk. Vi kommer tilbake ❤️

Takk, Vestland_78
Anmeldt 14. juli 2020

Vi bodde her en uke, og det var et fantastisk sted å feriere med barn. Stedet hadde alt vi trengte av gøye aktiviteter, fin strand og supert svømmebasseng. Det var et stort pluss at det var kafé/restaurant på stedet, også. Vi bodde på eget rom med dusj og toalett, og rommet var fint.

Takk, Irene_S_B_N
Anmeldt 14. juli 2020

Kjempefint for barnefamilier med stort bassengområde, liten strand, bra lekeplass, hoppepute og fint sanitæranlegg. Eget område for barn i sanitæranlegget med barnedusjer som var gratis og barnetoalett. Pluss for spisebord i kjøkkenavdelingen og kiosken var innholdsrik. Det er imidlertid ikke en billig affære å feriere her om man skal benytte seg av basseng og dusj hver dag, men ungene trivdes godt. Vi fikk plass for vår campingvogn midt i et område med mange fastplasser, og her var det rolig og avslappet stemning.

Takk, stinehopmark
Anmeldt 11. juli 2020

Vi var familie på 4 med bobil. Flott brygge og muligheter for både bad og fiske. Fint å kunne leie båt,men vær tidlig ute med å reservere. Flott bassengområde.Sanitæranlegg trenger å pusses opp,noen dusjer har dusjforheng(uhygienisk). Kafe Havgløtt er også moden for oppgradering. Her var det for få ansatte slik at bordene ikke ble ryddet og vasket. Laaaang ventetid på mat. Fint å ha med sykkel,flott turområde rundt,bla tur til Jettegryta.

Takk, Rosapanteren