ggilje
      15.5 km fra Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør
      Restaurant
      Se flere hoteller i Risør
      Anmeldt 23. juli 2020

Campingplassen ligger i flotte omgivelser. Generelt et bra tilbud. Fine turmuligheter i skogen rett på andre siden, ålreit badestrand og basseng. Hytta vi leide lå ekstra usjenert til, perfekt for vår lille familie å bli stua bort innerst i en ensom blindvei. Det som trekker ned er hva man får prisen tatt i betraktning, hyttene er ganske stivt prisa. I vårt tilfelle lå det igjen søppel rundt hytta, nedenfor og rundt plattingen. Slapt arbeid med kantklipperen ved inngangen, så ikke veldig pent ut med de høye gresskantene og ugresset. Kjøkkenvifte fungerte ikke. Hørte mye tramping på taket på kveldstid, angivelig mus e.l. i et betydelig antall. Mye bra service blant den unge staben, men også en del som ikke var så bra.

Takk, eirikhorn
      Anmeldt 21. juli 2020

Sørlandet familiecamp gjør seg selv en bjørnetjeneste med å ikke ha varmt nok basseng. Ikke en av familiene vi har snakket med vil komme tilbake for å bade i et kaldt basseng.

Forstår ikke eierens valg - strømmen til oppvarming er tilnærmet gratis - og med Coronasituasjonen har de århundrets mulighet til å manifestere seg som et fantstisk alternativ for barnefamilier. Så ødelegger de det med altfor kaldt basseng.

1  Takk, Christian Gerha... T
      Anmeldt 18. juli 2020

Anlegget ligger ved en trafikkert vei uten god sikring. Burde hatt 30 km/time begrensing på veien, samt godt oppmerkede fotgjenger overganger. I tillegg bør dere skjerme campingplassen med et gjerde slik at små barn ikke kunne komme ut i veien ved å krype under motorvernet eller klatre over det. Hoppeputen på motsatt side av veien er en magnet for små barn. Stoppet noen små ved flere anledninger som var på vei over motorvernet.
      Litt skuffet over dusjanlegget. Dere har fortsatt de dusjene som ble brukt på 70-tallet. 20 kroner for en 4-minutters dusj er svakt, burde ha 5 minutter til denne prisen. Svakt renhold, særlig nå under Korona epedemien.
      Svakt internett, bodde 50 meter fra resepsjonen.
      Strømanlegget er underdimensjonert. Mistet strømmen hver kveld når det var kjølig vær.
      Vi hadde store forventninger da vi valgte dere. Vi fikk litt nedtur og jeg tror ikke vi kommer tilbake til denne campingplassen.
      Mvh
      Olav Skintveit

1  Takk, olavskin
      Anmeldt 14. juli 2020

Telt i 7 dager
      Fantastisk plass. Muligens den beste campingen på sørlandet. Bading, fisking og tur muligheter uavhengig av været. Takk for god service til alle de ungdommene som jobbet på service senteret og i kiosken. Dere er fantastisk. Vi kommer tilbake ❤️

Takk, Vestland_78
      Anmeldt 14. juli 2020

Vi bodde her en uke, og det var et fantastisk sted å feriere med barn. Stedet hadde alt vi trengte av gøye aktiviteter, fin strand og supert svømmebasseng. Det var et stort pluss at det var kafé/restaurant på stedet, også. Vi bodde på eget rom med dusj og toalett, og rommet var fint.

Takk, Irene_S_B_N