4 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 196
Agoda.comUSD 203
Travelocity
Anmeldt 30. juli 2020

Barna må krysse vei for å komme seg til hoppepute og ballbinge.
Dårlig drenering I grunnen førte til innsjø av gjørme i teltet.
Godt utvalg i kiosken, med ferskt bakverk hver morgen.
Fin bassengplass for di minste

Takk, kentkrist
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vårt tredje besøk til denne campingen med campingvogn. Vi trives her og kommer igjen. Campingen ligger landlig til og et stykke unna butikk. Litt smale veier inn mot campingen men det går om en tar det med ro og har god samhandling med andre trafikanter. Spesielt ved innsjekk er det trangt. Stedet tilbyr Ok restaurant og har servering. Fint bassengområde (som en betaler ekstra for). Flotte bademuligheter på sandstranda også. Turmuligheter rundt campingen for de som ønsker det. Må betale ekstra om du har med hund (!?). Ikke helt fornøyd med renholdet på sanitæranleggene dette året og det manglet papir flere ganger. Er vanskelig med renhold da det er mange av de besøkende som tydeligvis ikke evner å rydde opp etter seg, men tenker at det burde settes inn litt mer ressurser på dette i fremtiden.

Takk, Bente S
Anmeldt 24. juli 2020

Plassen har en fin beliggenhet, men den trenger absolutt en oppgradering.
Vi hadde leid leilighet i 5 netter, men valgte å reise en natt tidligere på grunn av flere ting.
Leiligheten lå rett over resepsjonen og rett ved siden av lå avfallsleveringen for hele plassen, inkl en søppelkomprimator og glasslevering. Her burde det vært en åpningstid, slik at den ikke kunne bli brukt på alle tider av døgnet- for det ble den!
Leiligheten var sliten og hadde trengt en god oppgradering- bl.a av et gulv som knirket uansett hvor man beveget seg og et bad som var skikkelig slitt og gammelt. Tv som ikke virket og en ung bemannning som til tider virket som de skulle ønske de var et helt annet sted enn på jobb.
Resturantene var skuffende og minigolfbanen var meget godt brukt.
Totalt sett var det en skuffende opplevelse.

Takk, ggilje
Anmeldt 23. juli 2020

Campingplassen ligger i flotte omgivelser. Generelt et bra tilbud. Fine turmuligheter i skogen rett på andre siden, ålreit badestrand og basseng. Hytta vi leide lå ekstra usjenert til, perfekt for vår lille familie å bli stua bort innerst i en ensom blindvei. Det som trekker ned er hva man får prisen tatt i betraktning, hyttene er ganske stivt prisa. I vårt tilfelle lå det igjen søppel rundt hytta, nedenfor og rundt plattingen. Slapt arbeid med kantklipperen ved inngangen, så ikke veldig pent ut med de høye gresskantene og ugresset. Kjøkkenvifte fungerte ikke. Hørte mye tramping på taket på kveldstid, angivelig mus e.l. i et betydelig antall. Mye bra service blant den unge staben, men også en del som ikke var så bra.

Takk, eirikhorn
Anmeldt 21. juli 2020

Sørlandet familiecamp gjør seg selv en bjørnetjeneste med å ikke ha varmt nok basseng. Ikke en av familiene vi har snakket med vil komme tilbake for å bade i et kaldt basseng.

Forstår ikke eierens valg - strømmen til oppvarming er tilnærmet gratis - og med Coronasituasjonen har de århundrets mulighet til å manifestere seg som et fantstisk alternativ for barnefamilier. Så ødelegger de det med altfor kaldt basseng.

1  Takk, christiant271