Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
eDreamsUSD 140
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 2. august 2020

Vi hadde ikke nett inne i leiligheten, og betjeningen viste ingen interesse i å se på det. Vi forble uten nett under oppholdet. Kaféen: Spritdisspenserene var tomme, bordet var møkkete og møkkete vinduskarmer. Rotete betjening. Bra badebasseng.

Takk, Monica1976123
Anmeldt 1. august 2020

Bestillte 3 netter i bobil hos dere pga basseng. Barna (og voksne) kosa seg mye i bassenget, men kanskje noen grader for kaldt? Flott butikk med bra utvalg, flott kjøkken, bra at det er asfalt, gøy liten lekeplass for de minste, flott strand, båtutleie ++, 20 min fra Risør, hyggelig personale.

Forbedringpotensiale:

Oppgradere sanitæranlegg
Hoppepute på rett side av veien
Minigolfen er utslitt

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 771siljet
Anmeldt 30. juli 2020

Barna må krysse vei for å komme seg til hoppepute og ballbinge.
Dårlig drenering I grunnen førte til innsjø av gjørme i teltet.
Godt utvalg i kiosken, med ferskt bakverk hver morgen.
Fin bassengplass for di minste

Takk, kentkrist
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vårt tredje besøk til denne campingen med campingvogn. Vi trives her og kommer igjen. Campingen ligger landlig til og et stykke unna butikk. Litt smale veier inn mot campingen men det går om en tar det med ro og har god samhandling med andre trafikanter. Spesielt ved innsjekk er det trangt. Stedet tilbyr Ok restaurant og har servering. Fint bassengområde (som en betaler ekstra for). Flotte bademuligheter på sandstranda også. Turmuligheter rundt campingen for de som ønsker det. Må betale ekstra om du har med hund (!?). Ikke helt fornøyd med renholdet på sanitæranleggene dette året og det manglet papir flere ganger. Er vanskelig med renhold da det er mange av de besøkende som tydeligvis ikke evner å rydde opp etter seg, men tenker at det burde settes inn litt mer ressurser på dette i fremtiden.

Takk, Bente S
Anmeldt 24. juli 2020

Plassen har en fin beliggenhet, men den trenger absolutt en oppgradering.
Vi hadde leid leilighet i 5 netter, men valgte å reise en natt tidligere på grunn av flere ting.
Leiligheten lå rett over resepsjonen og rett ved siden av lå avfallsleveringen for hele plassen, inkl en søppelkomprimator og glasslevering. Her burde det vært en åpningstid, slik at den ikke kunne bli brukt på alle tider av døgnet- for det ble den!
Leiligheten var sliten og hadde trengt en god oppgradering- bl.a av et gulv som knirket uansett hvor man beveget seg og et bad som var skikkelig slitt og gammelt. Tv som ikke virket og en ung bemannning som til tider virket som de skulle ønske de var et helt annet sted enn på jobb.
Resturantene var skuffende og minigolfbanen var meget godt brukt.
Totalt sett var det en skuffende opplevelse.

Takk, ggilje