Agoda.com
eDreams
FindHotel
Anmeldt 4. august 2020

Anlagt på plass som ikke egner seg for telt, og det var vanskelig å få pluggene ned i bakken, da det var nesten bare stein. Kom hjem med mange ødelagte teltplugger! Ellers mistet vi sola ca kl 15, da det er mange trær på nabotomten som skygger for plassene nederst mot vannet.

Takk, Merbu2020
Anmeldt 2. august 2020

Vi hadde ikke nett inne i leiligheten, og betjeningen viste ingen interesse i å se på det. Vi forble uten nett under oppholdet. Kaféen: Spritdisspenserene var tomme, bordet var møkkete og møkkete vinduskarmer. Rotete betjening. Bra badebasseng.

Takk, Monica1976123
Anmeldt 1. august 2020

Bestillte 3 netter i bobil hos dere pga basseng. Barna (og voksne) kosa seg mye i bassenget, men kanskje noen grader for kaldt? Flott butikk med bra utvalg, flott kjøkken, bra at det er asfalt, gøy liten lekeplass for de minste, flott strand, båtutleie ++, 20 min fra Risør, hyggelig personale.

Forbedringpotensiale:

Oppgradere sanitæranlegg
Hoppepute på rett side av veien
Minigolfen er utslitt

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 771siljet
Anmeldt 30. juli 2020

Barna må krysse vei for å komme seg til hoppepute og ballbinge.
Dårlig drenering I grunnen førte til innsjø av gjørme i teltet.
Godt utvalg i kiosken, med ferskt bakverk hver morgen.
Fin bassengplass for di minste

Takk, kentkrist
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vårt tredje besøk til denne campingen med campingvogn. Vi trives her og kommer igjen. Campingen ligger landlig til og et stykke unna butikk. Litt smale veier inn mot campingen men det går om en tar det med ro og har god samhandling med andre trafikanter. Spesielt ved innsjekk er det trangt. Stedet tilbyr Ok restaurant og har servering. Fint bassengområde (som en betaler ekstra for). Flotte bademuligheter på sandstranda også. Turmuligheter rundt campingen for de som ønsker det. Må betale ekstra om du har med hund (!?). Ikke helt fornøyd med renholdet på sanitæranleggene dette året og det manglet papir flere ganger. Er vanskelig med renhold da det er mange av de besøkende som tydeligvis ikke evner å rydde opp etter seg, men tenker at det burde settes inn litt mer ressurser på dette i fremtiden.

Takk, Bente S