FindHotelUSD 148
eDreamsUSD 144
Agoda.comUSD 148
Travelocity
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Ved bestilling hadde vi booket alt som var mulig: båt i 1 uke, håndklær, sengetøy og utvask. Hadde også betalt ekstra for å kunne ha med hund. Ved ankomst kl.15.00 var ikke hytten klar, innsjekk er fra kl.15.00. Tiden gikk og vi måtte bare vente, med kjølevarer i bilen. Etter noen timer fikk vi nøkkelen til hytta. Nå er dette vår første norgesferie på lenge, men hytta fikk tankene mine over på leirskole / militæret. Dette skulle være en + hytte og det beste alternativet med 2 soverom. Når kvelden kom viste det seg at vi ikke hadde fått sengetøy og håndklær, dette måtte hentes i resepsjonen og legges på selv.

Det er et hyggelig område, langt fra alt annet. Samtidig er det mange unge sesongansatte som virker totalt fraværende. Kafeen på området ser ut til å være driftet av et annet selskap, her var det nesten litt sånn "Hotell i Særklasse" følelse. Særdeles uprofesjonelt.

1  Takk, Salikatt
Anmeldt 4. august 2020

Pluss:
-Fin campingplass.
-Rene fine sanitæranlegg.
-Kjempe fin wc og dusj for de minste.
- Fint bassengområde.

Minus:
-Dyrt å dusje, 20kr for 4 minutter i vann som skiftet mellom varmt og kaldt hele tiden.
-Vi hadde campingplass ved en traffikert veg, forteltet ristet når bilene kjørte forbi.
-Minigolfbanen er under all kritikk. DÅRLIG!!!!!
-Campingen er stengt med en låst bom mellom 22-08. For å komme ut i dette tidsrommet må man benytte en nøkkel som skal ligge i ett nøkkelskap. Denne nøkkelen var borte. Det betyr at om det hadde skjedd noe så måtte vi ha brutt opp eller kjørt ned bommen.

Takk, julv974
Anmeldt 4. august 2020

Anlagt på plass som ikke egner seg for telt, og det var vanskelig å få pluggene ned i bakken, da det var nesten bare stein. Kom hjem med mange ødelagte teltplugger! Ellers mistet vi sola ca kl 15, da det er mange trær på nabotomten som skygger for plassene nederst mot vannet.

Takk, Merbu2020
Anmeldt 2. august 2020

Vi hadde ikke nett inne i leiligheten, og betjeningen viste ingen interesse i å se på det. Vi forble uten nett under oppholdet. Kaféen: Spritdisspenserene var tomme, bordet var møkkete og møkkete vinduskarmer. Rotete betjening. Bra badebasseng.

Takk, Monica1976123
Anmeldt 1. august 2020

Bestillte 3 netter i bobil hos dere pga basseng. Barna (og voksne) kosa seg mye i bassenget, men kanskje noen grader for kaldt? Flott butikk med bra utvalg, flott kjøkken, bra at det er asfalt, gøy liten lekeplass for de minste, flott strand, båtutleie ++, 20 min fra Risør, hyggelig personale.

Forbedringpotensiale:

Oppgradere sanitæranlegg
Hoppepute på rett side av veien
Minigolfen er utslitt

Dato for oppholdet: august 2020