britkarinpladsen
        77.7 km fra Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør
        Svømmebasseng
        Se flere hoteller i Risør
        Anmeldt 9. august 2020

Oppdaget dessverre små ting underveis under det kortr oppholdet. Dessverre for oss oppdaget vi blod på dynene dagen etter. Masse smuler av gamle matrester i skapene. Mye støv i vinduene. Det manglet utebord på den lille campinghytta (alle de andre hyttene hadde unntatt oss). Det fantes ikke vaskemidler tilgjengelig. Det finnes ikke lys utenfor toalettene. Så man bør gå svært forsiktig på natten så man ikke skader seg. Skulle gjerne gitt null stjerner, men en stjerne er pga det morsomme stellerommet for barn.

At hytten ikke var vasket før vi ankom er totalt uakseptabelt mtp corona. Vi fikk en beskjeden beklagelse, men ingen form for kompensasjon. Det kostet 1350kr for én natt, mer enn et firestjerners hotellrom. Da forventer man i det minste godt renhold! Anbefaler ikke dette stedet. Sjekket renholdet på toalettene da jeg ankom, en var skitten, og det ble derfor mulig å observere at de ikke rengjorde toalettene på over 16 timer. Det er pandemi, man forventer MYE mer. Dette er EKKELT.

Dato for oppholdet: august 2020
        Takk, stinemin
        Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Ved bestilling hadde vi booket alt som var mulig: båt i 1 uke, håndklær, sengetøy og utvask. Hadde også betalt ekstra for å kunne ha med hund. Ved ankomst kl.15.00 var ikke hytten klar, innsjekk er fra kl.15.00. Tiden gikk og vi måtte bare vente, med kjølevarer i bilen. Etter noen timer fikk vi nøkkelen til hytta. Nå er dette vår første norgesferie på lenge, men hytta fikk tankene mine over på leirskole / militæret. Dette skulle være en + hytte og det beste alternativet med 2 soverom. Når kvelden kom viste det seg at vi ikke hadde fått sengetøy og håndklær, dette måtte hentes i resepsjonen og legges på selv.

Det er et hyggelig område, langt fra alt annet. Samtidig er det mange unge sesongansatte som virker totalt fraværende. Kafeen på området ser ut til å være driftet av et annet selskap, her var det nesten litt sånn "Hotell i Særklasse" følelse. Særdeles uprofesjonelt.

1  Takk, Salikatt
        Anmeldt 4. august 2020

Pluss:
        -Fin campingplass.
        -Rene fine sanitæranlegg.
        -Kjempe fin wc og dusj for de minste.
        - Fint bassengområde.

Minus:
        -Dyrt å dusje, 20kr for 4 minutter i vann som skiftet mellom varmt og kaldt hele tiden.
        -Vi hadde campingplass ved en traffikert veg, forteltet ristet når bilene kjørte forbi.
        -Minigolfbanen er under all kritikk. DÅRLIG!!!!!
        -Campingen er stengt med en låst bom mellom 22-08. For å komme ut i dette tidsrommet må man benytte en nøkkel som skal ligge i ett nøkkelskap. Denne nøkkelen var borte. Det betyr at om det hadde skjedd noe så måtte vi ha brutt opp eller kjørt ned bommen.

Takk, julv974
        Anmeldt 4. august 2020

Anlagt på plass som ikke egner seg for telt, og det var vanskelig å få pluggene ned i bakken, da det var nesten bare stein. Kom hjem med mange ødelagte teltplugger! Ellers mistet vi sola ca kl 15, da det er mange trær på nabotomten som skygger for plassene nederst mot vannet.

Takk, Merbu2020
        Anmeldt 2. august 2020

Vi hadde ikke nett inne i leiligheten, og betjeningen viste ingen interesse i å se på det. Vi forble uten nett under oppholdet. Kaféen: Spritdisspenserene var tomme, bordet var møkkete og møkkete vinduskarmer. Rotete betjening. Bra badebasseng.

Takk, Monica1976123