Stine1980oslo
      34.6 km fra Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør
      Gratis parkering
      Se flere hoteller i Risør
      Anmeldt 18. august 2020

Fint sted. Beliggenhet i bakker. Hyggelig resepsjonister. Rent og pent. Hytter med alt man trenger. Grei standar på hyttene. Stort og fint bad. Kommer gjerne igjen. Vi trivdes alle sammen, og vi hadde 2 fine dager her.

Takk, marinakA3469JC
      Anmeldt 17. august 2020

Vi sov på campinghytte i en natt. Det var herlig stemning. Plassen er flott og velholdt. Stedet ligger fint til med god utsikt til vannet. De ansatte i resepsjon og butikken var svært hjelpsomme og hyggelige.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
      Takk, richardbjorn
      Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte komfortplass og var på feriesenteret i 9 dager. Utmerket plass, gode fasiliteter. Rent og pent, gode smitteverntiltak. Havgløtt cafe var ganske trist, men gjorde ikke noe for det gode inntrykket.

Takk, 269magnusk
      Anmeldt 14. august 2020

Var her en natt med unger, i telt! Kjempeplass for både store og små!
      Kjapp innsjekk, med mulighet for å booke plass på hjemmesiden.

Her er basseng kr 60 pr person, om man overnatter, og bra med solsenger.
      Har du glemt noe hjemme så har di en bra butikk med det meste du trenger, det ligger en joker butikk før campingen også, med gang og sykkelsti er det en god rusletur.

Det er to servicehus med dusj/wc og vaskemuligheter, det er en stor camping, men lett å rusle mellom servicehus og boplass.

Badeplass ved sjøen og båtleie (litt for dyrt synes jeg)
      Minigolf, bordtennis og liten lekeplass.
      Se hjemmesiden for priser og mere info.
      Virket som det var bra renhold, og antibac utplassert ved resepsjon og bassenget.

Pluss for hjertestarter synlig plassert!
      Det er ca 30 minutter til Risør om man skal ut å spise eller rusle å se på hvite gamle hus. Det er en restaurant her også, Havgløtt, men vi spiste ikke her.
      Tips om barn kjeder seg, dra ut til Sild (ca 5 km) å gå på svabergene og jettegrytene, ca 15 minutter å gå fra parkeringsplassen, godt merket sti, jettegrytene ligger helt ytterst mot havet.
      Full score her, og vi kommer nok tilbake en gang.

1  Takk, Supedad_from_Norway
      Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde fire netter i campingvogn. Fikk en flott utsiktstomt mellom to hytter, men her var vindfullt og aldri sol. Med barn i 10- års- alderen er badeanlegget midt i blinken, det var virkelig en suksess og ga «syden- følelse». Men hvordan i alle dager kom de på å plassere hoppeputen og ballbingen på motsatt side av campingen, hvor barna må krysse en godt trafikkert vei? Videre kritikkverdig at rekken med campingtomter ut mot veien, vis a vis hoppeputen, ikke er mye bedre sikret mot trafikken. Dersom jeg hadde hatt yngre barn med her, hadde jeg ikke slappet av. Med tanke på korona- pandemi, var vår største skuffelse mangelfullt renhold på dusj/ WC. Ellers nydelig område og utsikt mot sjøen. En liten strand og mulig med båtleie. Anlegget trenger generelt sett en skikkelig oppgradering, og skjerpings på renhold. Omgivelser og basseng trekker totalt sett opp.

Takk, kims123456