2 personer ser på dette hotellet
TripadvisorUSD 138
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fin plass med fint bassengområde. Koselig brygge og flott strandområde med vannleker og volleyball bane. Koselig restaurant. Bra sanitæranlegg, men nedre anlegg burde ha vært oppgradert, det trekker veldig ned. Godt utvalg i båtutleie og kajakk. Vi hadde en dårlig opplevelse med den minste båten, da den stoppet et godt stykke ute på fjorden pga lite olje. Veldig stille om kvelden/natten her. Hyggelig betjening i resepsjonen.

Romtips: Sjekk at det er olje i båtmotoren før dere legger avgårde
Takk, Odyssey14915224534
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var her ei natt på ei lita campinghytte. Hytta var bra den, men litt stiv pris syns vi.
Når vi kom fekk vi litt lite info. Dei sa ingenting om dusjkort, badebasseng, utsjekking osv. Reinhaldet var veldig bra for å vere på ein campingplass. :)

Takk, W1169UNtinak
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig plass med fin beliggenhet. Veldig hyggelig og fin camping. Veldig trangt å komme til plassene man går ut delt. Doer og dusj var sjelden rene. Her må det gjøres forbedringer. Stort sett skittent på do og dusjer. Er nok litt for lite kapasitet på do/dusjer i forhold til antall gjester de har valgt å slippe til. Ut over dette en gin familie plass.

Takk, toreb416
Ole Marius Sandnes, Eier på Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei hei og tusen takk for tilbakemeldingen. Den skal vi bruke for å bli bedre i fremtiden!

Vi rengjør sanitæranleggene fire ganger om dagen. Men som du sier er det mye folk, så om man er uheldig skal det ikke lange tiden til før det ikke ser rent ut lengre.

Velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 16. juli 2021

Ok campingplass dersom man hadde får plass på campingen. Vi fikk plass på et jorde som fungerer som midlertidig camping. Til tross for at doene så ut som festival do vogn, var det helt greie do forhold. Det var langt å gå til dusj. Dusjen var dyr (5 kr pr minutt), dersom man ville ha en litt billigere dusj, kunne man betale 10 kr for 3 minutter for en iskald dusj.

Renholdet i dusjanleggene var særdeles dårlig. I disse coronatider hadde jeg forventet at man vasket dusjene jevnlig gjennom hele døgnet, i sær på en så stor campingplass som denne. Uansett når vi gikk i dusjen, tidlig morgen, midt på formiddagen, ettermiddagen, eller sene kvelden så dusjene skitne ut, som om de ikke var vasket på lenge.

På nettsiden sto det at det var gratis internet, men det er kun for de som har plass nær hovedbyggene.

Badeanlegget var veldig fint men det kunne vært inkludert for campingens gjester, i sær til den prisen man betaler for plassen.

Vi testet ikke minigolfen da den så noe stusselig ut og de skulle ha 80 kr pr person per spill.

Risør by var en utrolig hyggelig by, men forsøk å time kjøringen slik at man ikke treffer på alle nye gjestene på vei inn til campingplassen, da det er en lang, svingete og smal vei å møte bobiler og vogner på.

Takk, G3750SNmonicad
Anmeldt 6. juli 2021

Dette er virkelig en fin plass å besøke. Stort bassengområde med tilhørende kiosk.
Fin avstand inn til nydelige Risør by, som fortjener et besøk. Bra utvalg ift butikker, fin avstand til ladestasjon for elbil. Nydelig mat på restauranten lokalisert på campingen. Blide og serviceinnstilte ansatte. Pluss for kort vei til badestrand med div vannleker, hoppetårn og båtutleie.
Renholdet/sanitære anlegg derimot er virkelig ikke bra, flere plasser var det direkte skittent, sluk var tett, låser/dører fungerte ikke. Får dere dette på plass, samt vedlikeholder mini-golfen deres ligger dere an til å konkurrere om å bli en av Norges fineste campingplasser.

Takk, 461thereseh
Ole Marius Sandnes, Eier på Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei hei, og tusen takk for tilbakemeldingen.

Veldig hyggelig å lese at dere synes det var en virkelig fin plass å besøke!

Beklager opplevelsen dere hadde av sanitæranlegget. Vi vasker fire ganger om dagen. Men her har det tydeligvis skjedd en glipp. Flott å få tilbakemelding så vi kan justere og forbedre.

PS. Minigolfen er planlagt til en make-over i vinter.

Velkommen tilbake ved en annen anledning!