FindHotel
Agoda.comUSD 138
Etrip
ZenHotels.com
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Overfylt campingplass. Ble plassert på ett jordet, langt vekke fra fasilitetene (måtte betale samme pris som de andre). Her var det en brakke-wc.
Her må en betale for å bruke bassengene, noe vi ikke var klar over da vi bare hadde sett bildene av bassenget på hjemmesiden men ikke trykket innpå selve linken med bassenget. 60kr per person for en dag. Den dagen vi skulle bruke bassenget - var alle plassene tatt, noe som i og seg er greit, men veldig dumt at de ikke har begrensninger på hvor mange de tar inn, spesielt nå når det er kovid. Fikk beskjed om «her blir det aldri fult og vi tar inn alle som kommer, uansett om de får sitteplasser eller ikke».
Det luker en del kloakk i begynnelsen av bassengområdet. Helt ok varme i det ene bassenget.
Dusjene er helt ok, noen av toalettene (gamle delen) er sikkelig gamle og ikke fine.

Snakket med flere gjester som har opplevd det samme som oss, godt å vite at vi ikke var alene.

Restauranten de har her serverer god mat, men noen av jentene som jobber der har dessverre ikke helt peiling på hva de driver på med!

Kommer nok ikke tilbake her med det første.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, aijmartine_
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fin plass med fint bassengområde. Koselig brygge og flott strandområde med vannleker og volleyball bane. Koselig restaurant. Bra sanitæranlegg, men nedre anlegg burde ha vært oppgradert, det trekker veldig ned. Godt utvalg i båtutleie og kajakk. Vi hadde en dårlig opplevelse med den minste båten, da den stoppet et godt stykke ute på fjorden pga lite olje. Veldig stille om kvelden/natten her. Hyggelig betjening i resepsjonen.

Romtips: Sjekk at det er olje i båtmotoren før dere legger avgårde
Takk, Odyssey14915224534
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var her ei natt på ei lita campinghytte. Hytta var bra den, men litt stiv pris syns vi.
Når vi kom fekk vi litt lite info. Dei sa ingenting om dusjkort, badebasseng, utsjekking osv. Reinhaldet var veldig bra for å vere på ein campingplass. :)

Takk, W1169UNtinak
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig plass med fin beliggenhet. Veldig hyggelig og fin camping. Veldig trangt å komme til plassene man går ut delt. Doer og dusj var sjelden rene. Her må det gjøres forbedringer. Stort sett skittent på do og dusjer. Er nok litt for lite kapasitet på do/dusjer i forhold til antall gjester de har valgt å slippe til. Ut over dette en gin familie plass.

Takk, toreb416
Ole Marius Sandnes, Eier på Sørlandet Feriesenter Risør - Lyngør, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei hei og tusen takk for tilbakemeldingen. Den skal vi bruke for å bli bedre i fremtiden!

Vi rengjør sanitæranleggene fire ganger om dagen. Men som du sier er det mye folk, så om man er uheldig skal det ikke lange tiden til før det ikke ser rent ut lengre.

Velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 16. juli 2021

Ok campingplass dersom man hadde får plass på campingen. Vi fikk plass på et jorde som fungerer som midlertidig camping. Til tross for at doene så ut som festival do vogn, var det helt greie do forhold. Det var langt å gå til dusj. Dusjen var dyr (5 kr pr minutt), dersom man ville ha en litt billigere dusj, kunne man betale 10 kr for 3 minutter for en iskald dusj.

Renholdet i dusjanleggene var særdeles dårlig. I disse coronatider hadde jeg forventet at man vasket dusjene jevnlig gjennom hele døgnet, i sær på en så stor campingplass som denne. Uansett når vi gikk i dusjen, tidlig morgen, midt på formiddagen, ettermiddagen, eller sene kvelden så dusjene skitne ut, som om de ikke var vasket på lenge.

På nettsiden sto det at det var gratis internet, men det er kun for de som har plass nær hovedbyggene.

Badeanlegget var veldig fint men det kunne vært inkludert for campingens gjester, i sær til den prisen man betaler for plassen.

Vi testet ikke minigolfen da den så noe stusselig ut og de skulle ha 80 kr pr person per spill.

Risør by var en utrolig hyggelig by, men forsøk å time kjøringen slik at man ikke treffer på alle nye gjestene på vei inn til campingplassen, da det er en lang, svingete og smal vei å møte bobiler og vogner på.

Takk, G3750SNmonicad