“Supert sted i Risør”

Rådhusgata spiseri & mer
Vurdert som nr. 2 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Kveld med kjæresten som innfridde forventningene. Spiste tapas med reker, capacio ++. Veldig god mat og hyggelig personale. Vi kommer igjen.

Takk, ingerhelene_
Rådhusgata spiseri & mer, Owner på Rådhusgata spiseri & mer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Inger Helene. Tusen takk for din tilbakemelding. Det betyr mye for oss at dere ønsker å komme tilbake etter et vellykket besøk med god mat og god service:)
Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 27. juli 2021

Spiste lunsj her - en helt lekker salat med skinke og manchego-ost og deilig brød til. Veldig god service!

Takk, HeleneAksoy
Rådhusgata spiseri & mer, Owner på Rådhusgata spiseri & mer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding fra ditt besøk hos oss. Vi setter stor pris på at du hadde en fin opplevelse.

Anmeldt 26. juli 2021

Hvilket fantastisk sted og mat
Vi koste oss glugg, fikk servert de nydeligste retter
Kokkene imponerte og smakene var himmelske.
Alle som er i nærheten av Risør må stikke innom og nyte et herlig måltid her Vi kommer tilbake

Takk, aidab802

Tusen takk for meget fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på at din opplevelse hos oss sto til forventningene. Velkommen tilbake.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde ikke reservert, men fikk plass likevel. Hyggelig atmosfære og svært god service. Sjeldent god mat og gode anbefalinger fra servitøren. Det var enkelt å få tilpasset retten pga allergi, og vi har ikke spist så god mat på lenge. Vi kommer gjerne tilbake hit om vi er i området igjen.

Takk, Anette B

Hei, dette var en meget hyggelig tilbakemelding å få! Tusen takk.
Vi setter stor pris på at maten vår og servicen var som både vi og du forventet. Velkommen igjen.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig sted med en deilig atmosfære og herlig mat!! Vi hadde litt av alt, og alt var så godt✨ Nydelige skinker og ost, og flotte ansatte❤️

Takk, Sofie R

Tusen takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du hadde en fin opplevelse både med mat og service. Det setter vi pris på!

Reisende som så på Rådhusgata spiseri & mer, så også på

Har du vært i Rådhusgata spiseri & mer? Del dine erfaringer!