“Gode smaker”

Rådhusgata spiseri & mer
Vurdert som nr. 2 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening her. Gode smaker på entrecote. Får trekk for at biffen var litt for godt stekt, samt at vi savnet litt saus el.

Takk, W1169UNtinak
Rådhusgata spiseri & mer, Owner på Rådhusgata spiseri & mer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Vårt ønske er å trekke frem råvaren og dens gode egenskaper uten å toppe med saus som menyen beskriver. Derfor har vi valgt pico de gallo eller guacamole som topping for å fremme smaken av kjøttet. Vi beklager at den var litt for godt stekt. Håper dere ønsker å besøke oss igjen og ønsker dere en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig gode småretter som vi satte sammen til en sharing menu. Vi kan trygt anbefale dette stedet for en bedre lunsj…..

Takk, 260inef

Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig å lese at dere satte pris på våre retter og at dere anbefaler oss:) Ha en fortsatt fin sommer og håper vi sees igjen.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Kveld med kjæresten som innfridde forventningene. Spiste tapas med reker, capacio ++. Veldig god mat og hyggelig personale. Vi kommer igjen.

Takk, ingerhelene_

Hei Inger Helene. Tusen takk for din tilbakemelding. Det betyr mye for oss at dere ønsker å komme tilbake etter et vellykket besøk med god mat og god service:)
Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 27. juli 2021

Spiste lunsj her - en helt lekker salat med skinke og manchego-ost og deilig brød til. Veldig god service!

Takk, HeleneAksoy
Rådhusgata spiseri & mer, Owner på Rådhusgata spiseri & mer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding fra ditt besøk hos oss. Vi setter stor pris på at du hadde en fin opplevelse.

Anmeldt 26. juli 2021

Hvilket fantastisk sted og mat
Vi koste oss glugg, fikk servert de nydeligste retter
Kokkene imponerte og smakene var himmelske.
Alle som er i nærheten av Risør må stikke innom og nyte et herlig måltid her Vi kommer tilbake

Takk, aidab802

Tusen takk for meget fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på at din opplevelse hos oss sto til forventningene. Velkommen tilbake.

Reisende som så på Rådhusgata spiseri & mer, så også på

Har du vært i Rådhusgata spiseri & mer? Del dine erfaringer!