Kvasiv
View of the Hotel from the Ocean
  • Priceline
1.4 km fra Risør Pensjonat
Gratis Wi-Fi
Våre basseng er oppvarmet og åpne fra starten av juni til slutten av august.
Bli belønnet med One Key
      19.6 km fra Risør Pensjonat
      Restaurant
      Se flere hoteller i Risør
      Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig pensjonat. Vask på rommet, dusj og wc på gangen. Rimelig overnatting. Trygg parkering. Veldig bra frokost. Tvstue. Rent og pent. Fullt godt utstyrt felleskjøkken. Veldig hyggelig når vi ringte og spurte om rom, hvilket de andre vi ringte til ikke var,- så da ble det her!

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, Hege007
      Anmeldt 23. juni 2017 via mobile enheter

Store rene rom. Det ligger litt utenfor sentrum. Dette er et rimelig alternativ hvis du vil overnatte i Risør. Litt preg av institusjon på toalettet/badene . Stort kjøkken og spisesal. Veldig hyggelig personale.

Dato for oppholdet: juni 2017
      3  Takk, 761trinem
      Anmeldt 8. juli 2016

Som å være på leirskole. Papirtynne vegger, simpel dusj og do.De gikk tom for papir og såpe, og renholdet var så som så. Frokost med utelukkende first price produkter og men må be om at de fyller på med noen brødskiver.
      Men Risør om sommeren er dyrt og 800 kr per natt per rom er noe av det rimeligere. Kort avstand til byen (15 min gange) og gode parkeringsmuligheter trekker opp.

Dato for oppholdet: juni 2016
      2  Takk, Lise L
      Anmeldt 6. juli 2014

Kjempe grei plass å overnatte.Lyse og trivelige rom. Rent. Rolig. Koselig betjening. Enkel og god norsk frokost. Det som trakk litt ned var at det ikke var eget bad på rommene, bare en enkel vask. Kommer gjerne igjen til dette pensjonatet.

Dato for oppholdet: juli 2014
      4  Takk, Nordis T
      Anmeldt 8. juli 2013 via mobile enheter

Helt greit sted å overnatte. Prisen var høy til å være ett enkelt pensjonat klemt inni en bakgård, men ellers greit.

Frokosten var enkel men helt greit.

Servicen var som avtalt og forventet av ett pensjonat.

Dato for oppholdet: juni 2013
      4  Takk, Starholm