“Herlig lunsj sted.”

Stranden Restaurant & Service
Vurdert som nr. 6 av 20 Restauranter i Risør
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Veldig hyggelig betjening. Fikk servert hjemmebakt lunt brød til salaten. Anbefaler en tur hit.

Takk, 213anitac

Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med flott utsikt over skjærgården. Nydelig hjemmelaget mat, gode priser og hyggelig vertskap. Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, turidv2016
Anmeldt 5. oktober 2020

Familien med tre generasjoner feiret en bursdag her. Dårlig vær, men fint inne i glassrommet. Et hyggelig måltid, god service, varierte retter med deilig mat. Kunne gjerne vært mindre personer for noen av oss. Kommer sikkert tilbake på neste Risør-besøk.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, dagnyg2016
Anmeldt 3. august 2020

Beste maten vi fikk under vår langhelg i Risør. Smilende betjening som ordnet alt med et smil. Problemer fantes tydeligvis ikke. I disse koronatider satte vi stor pris på at det var god plass rundt og utenfor bordet.

Takk, Bergljot Ree H
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi har vært faste gjester på Stranden Resturant i en årrekke når vi ferierer i Risør, og blir aldri skuffet.
Her får du nydelig hjemmelaget ujålete mat, med utrolig god fjellbrygget øl.
Rekesmørbrødet er alltid en innertier, med masse nydelige reker på hjemmebakt loff.
Koselig autentisk sted med masse sjarm og hyggelig service!

2  Takk, herrogfrugourmet

Reisende som så på Stranden Restaurant & Service, så også på

Har du vært i Stranden Restaurant & Service? Del dine erfaringer!