“Beste pizza i Risør! ”
Anmeldelse av Hukken Bar - STENGT

Hukken Bar
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Mange selger pizza i Risør, men Hukken har den desidert beste!! Bunnen er crispy og toppingen strålende. Anbefaler den med trøffel. Hyggelig betjening har de også!!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lothiriel77

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Veldig imøtekommende betjening. Hyggelig atmosfære, og et særdeles godt rekesmørbrød! Anbefales for en low key, trivelig kveld ute.

1  Takk, Rallstad
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Menyen kunne friste med deilige rekesmørbrød; stekt brød, pillede reker, egg og dill. Vi satte oss ved et hyggelig bord og gledet oss kostelig.

Smørbrødet stod dessverre ikke til forventningene. Gårsdagens loff, kunne med fordel ha vært stekt, rekene dryppet av lake og egget manglet. Da vi forsiktig nevnte det manglende egget, fikk vi en litt spydig kommentar om at egg tross alt bare kostet 3 kr. Jeg ba om kaffe som kompensasjon og det fikk vi, men hele opplevelsen var dessverre ødelagt. En beklagelse ville ha hjulpet noe.

Anbefaler andre å spise lunsj andre steder i Risør, vi kommer ikke tilbake.

2  Takk, 595trudeb
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Hukken er en selvfølge når jeg er i Risør. Her er det alltid hyggelig, og de her en flott uteservering.
Her er det ikke typisk profesjonelle ansatte, men veldig hyggelige og det gir opplevelsen et personlig preg.
Det nye siden sist jeg var her var pizzaen.
Det var en fantastisk opplevelse. Jeg er jo pizzaelsker, og nå fikk jeg smake noe ganske uvanlig. Det var ikke amerikansk, men heller ikke Italiensk. De har nok annen pubmat her også, men denne bør du prøve hvis du liker pizza.
Hukken er alltid koselig, så stikk innom.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Roger C
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Ok plass så lenge du inke bestiller drinker som nå blandes.. bartenderen kan ikke drinker og holder på alle sugerør samme plass dine lepper skal være snart..

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Morten L